اخبار داغ

کوثری در گفت‌وگو با دانا:

دانشمندان هسته‌ای کشورمان در دوران دموکرات‌ها ترور شدند/ چراغ سبز مذاکره بعد از ترور؛ نشانه سرسپردگی

دانشمندان هسته‌ای کشورمان در دوران دموکرات‌ها ترور شدند/ چراغ سبز مذاکره بعد از ترور؛ نشانه سرسپردگی
سردار کوثری گفت: هر جریانی در آمریکا روی کار بیاید شیطانی فکر می کند چرا که تفکر آنها برگرفته از خوی شیطانی و استکباری است و طفل ناخلف آنها یعنی رژیم صهیونیستی نیز تابع چنین خوی استکباری و مورد حمایت آمریکایی هاست.
[

سردار «اسماعیل کوثری» در گفت و گو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به اینکه شهید فخری زاده سوابق علمی و مدیریتی درخشانی در حوزه علوم دفاعی و هسته ای داشت گفت: این شهید بزرگوار در آخرین برنامه های علمی خود توانست در حوزه تحقیقات و ساخت کیت های شناسایی کرونا گام های جدی بردارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به اینکه خوی استکبار جهانی مبارزه با بشریت و هر اقدامی برای نجات انسان ها از مشکلات و گرفتاری هاست عنوان کرد: استکبار جهانی چشم دیدن چنین انسان های بزرگی را در ایران و هر کشور آزاده دیگری را ندارد، ویژگی علمی و توانمندی های شهید فخری زاده برای آنکه وی از سوی کشورهای مدعی حقوق بشر ترور شود کافی بود.

,

نماینده ادوار گذشته مجلس با بیان اینکه شهید فخری زاده همه داشته های خود را برای ملت ایران و کشور هزینه کرد گفت: وی هیچ گاه تابع خواسته های ناحق استکبار نشد و توانست افتخارات بزرگی را برای جمهوری اسلامی ایران فراهم کرد.

,

دانشمندان هسته ای کشور در دوران دموکرات ها ترور شدند

, دانشمندان هسته ای کشور در دوران دموکرات ها ترور شدند, دانشمندان هسته ای کشور در دوران دموکرات ها ترور شدند,

کوثری با بیان اینکه اقدام تروریستی اخیر در دماوند و به شهادت رساندن شهید فخری زاده نشان دهنده خباثت عمیق شیاطین جهانی از جمله آمریکا و رژیم صهیونیستی و کشورهای مرتجع منطقه است تصریح کرد: دشمنان بشریت چشم دیدن انسان های بزرگی که با تفکر خود می توانند ملت ها را به حرکت در آورده و آنها را به اقتدار برسانند را ندارند از این رو دست به چنین جنایات وحشیانه ای می زنند.

,

وی با بیان اینکه اقدامات تروریستی بدون شک به زیان استکبار جهانی خواهد بود تاکید کرد: ملت ها و افکار عمومی جهان نسبت به این اقدامات آگاه هستند و با این قبیل اقدامات پشت پرده رفتارهای خباثت آلود آشکار می شود.

,

وی با بیان اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی دم از حقوق بشر می زنند اما خودشان در صف اول حمایت از تروریسم جهانی قرار دارند عنوان کرد: راه این شهیدان مصصم تر از قبل ادامه خواهد داشت همانطور که همسر شهید فخری زاده از همه ملت خواستند که راه این شهید ادامه پیدا کند.

,

کوثری با اشاره به صحبتهای نتانیاهو درباره شهید فخری زاده که نشان دهنده دشمنی عمیق و ریشه دار رژیم صهیونیستی با جمهوری اسلامی ایران است و نیز مواضع جو بایدن در خصوص متعهد بودن به امنیت اسرائیل و صهیونیستها گفت: فرقی نمی کند که چه کسی در آمریکا دولت را در دست بگیرد زیرا هر کس در این کشور قدرت را در اختیار داشته باشد حامی اول رژیم صهیونیستی خواهد بود.

,

وی با اشاره به اینکه در دشمنی آمریکا با ملت ایران تفاوتی بین ترامپ و بایدن وجود ندارد تصریح کرد: دانشمندان هسته ای کشورمان مانند شهیدان شهریاری، علیمحمدی، احمدی روشن و رضایی نژاد در دوران حکومت دموکرات ها که هم فکر و هم مسلک با بایدن هستند اتفاق افتاد.

,

هر جریانی در آمریکا روی کار بیاید شیطانی فکر می کند

, هر جریانی در آمریکا روی کار بیاید شیطانی فکر می کند, هر جریانی در آمریکا روی کار بیاید شیطانی فکر می کند,

نماینده ادوار مجلس با اشاره به اینکه نمی توان به ادعای مذاکره و روشن فکر بودن بایدن و دموکرات ها امیدوار بود تصریح کرد: هر جریانی در آمریکا روی کار بیاید شیطانی فکر می کند چرا که تفکر آنها برگرفته از خوی شیطانی و استکباری است و طفل ناخلف آنها یعنی رژیم صهیونیستی نیز تابع چنین خوی استکباری و مورد حمایت آمریکایی هاست.

,

کوثری با انتقاد از جریانی که علی رغم انجام جنایت و اقدامات تروریستی همچنان به دنبال مذاکره با آمریکا و غرب و بازگشت به برجام است گفت: این جریان نمی خواهد روحیه و تفکر مستقل داشته باشد و دلش می خواهد همیشه سرسپرده آمریکا و غرب باشد.

,

وی گفت: جریانی که همچنان به دنبال مذاکره است دست از چراغ سبز نشان دادن به آمریکا و غرب بردارد و اینگونه وانمود نکند که در کشور نسبت به مذاکره فضای دوقطبی حاکم است، برای سربلندی ملت باید با قاطبه مردم همراه شوند و بدانند که آمریکا هیچ گاه به جمهوری اسلامی ایران امتیاز نخواهد داد.

,

کوثری با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران با برنامه ای که طراحی شده سیاست های خود را جلو خواهد برد تا عزت و منافع ملت تامین شود خاطرنشان کرد: خواهید دید که در آینده نزدیک این مسیر موفق خواهد شد.

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه