اخبار داغ

رئیس اتاق اصناف البرز:

صدور اخطار برای ۶ هزار واحد صنفی متخلف در البرز/ تعطیلیِ قبل از ساعت 21 تا 15 آذر ادامه دارد

صدور اخطار برای ۶ هزار واحد صنفی متخلف در البرز/ تعطیلیِ قبل از ساعت 21 تا 15 آذر ادامه دارد
بهروز حصاری گفت: واحدهای صنفی ضروری در البرز، با رعایت پروتکل های بهداشتی فقط مجاز به فعالیت هستند و باید قبل از ساعت ۲۱ نسبت به تعطیلی واحد صنفی خود اقدام کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، رئیس اتاق اصناف استان البرز امروز شنبه با اشاره به اینکه نظارت های کرونایی به واحدهای صنفی تشدید پیدا کرده است، در جمع خبرنگاران گفت: ۶ هزار و ۶۶۰ واحد صنفی در این طرح مشمول دریافت اخطار شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
بهروز حصاری به بازدید بیش از 51 هزار واحد صنفی همزمان با اجرای طرح 2 هفته ای محدودیت های کرونایی اشاره کرد و افزود: این نظارت ها توسط بازرسین اصناف و دیگر نهادهای ذی ربط انجام شده و در حال حاضر بیش از ۱۲۰ هزار واحد صنفی تولیدی، توزیعی و خدماتی در البرز فعالیت می کنند.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه در یک هفته گذشته ۸۰ واحد صنفی متخلف اخطارکتبی دریافت کردند و ۶ واحد نیز پلمب شد، اظهار داشت: واحدهای صنفی ضروری با رعایت پروتکل های بهداشتی فقط مجاز به فعالیت هستند و باید قبل از  ساعت ۲۱ نسبت به تعطیلی واحد صنفی خود اقدام کنند.
,
 
,
رئیس اتاق اصناف البرز در خاتمه به اجرای طرح محدودیت های کرونایی از یکم تا پانزدهم آذرماه در مناطق قرمز اشاره و تصریح کرد: واحدهاص صنفی غیر ضروری در صورت تمرد از قانون اعمال قانون و در نهایت بر اساس مصوبه شورای ملی مقابله با کرونا تعطیل می شوند.
,
 
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه