اخبار داغ

با رشد 23 هزار واحدی رخ داد؛

شاخص بورس در آستانه ورود به کانال ۱.۴ میلیون واحد/ ۱۹۲۹۰میلیارد تومان ارزش معاملات خرد

شاخص بورس در آستانه ورود به کانال ۱.۴ میلیون واحد/ ۱۹۲۹۰میلیارد تومان ارزش معاملات خرد
شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با رشد ۲۳ هزار واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۳۹۰ هزار واحد ایستاد و ارزش معاملات خرد هم به بیش از ۱۹ هزار و ۲۹۰ میلیارد تومان رسید.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا؛ بازار سهام پس ریزش اخیر خود در دو هفته گذشته روند صعودی - تعادلی داشت به طوری که شاخص کل بورس تا پایان معاملات روز جاری ۱۴ درصد رشد را ثبت کرد. نماگر بورس در دو هفته گذشته از عدد یک میلیون و ۲۱۵ هزار واحد در پایان امروز به یک میلیون و ۳۹۰ هزار واحد رسید و در آستانه ورود به کانال ۱.۴ میلیون واحد قرار گرفت.

, شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا,
بازار سرمایه معاملات خود را در روز جاری متعادل و نوسانی آغاز کرد و در ادامه تقاضا بهبود تقاضا یافت و در پایان معاملات نخستین روز هفته با رشد ۲۳ هزار واحدی شاخص کل همراه شد و بورس سبزپوش ماند.
,
 
,
شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز با ۲۳ هزار و ۵۴۸ واحد رشد در ارتفاع یک میلیون و ۳۹۰ هزار و ۷۹۷ واحد قرار گرفت. شاخص هم‌وزن هم با ۶۳۹۹ واحد افزایش به عدد ۴۰۱ هزار و ۵۳۱ واحد رسید.
,
 
,
معامله گران نخستین روز هفته بیش از ۲ میلیون و ۶۲۳ هزار معامله انجام دادند. ارزش کل معاملات امروز بازار سهام (بورس و فرابورس) با تغییر مالکیت ۲۱ میلیارد و ۹۳۳ میلیون سهم و اوراق مالی به بیش از ۲۲ هزار و ۶۸۴ میلیارد تومان رسید.
,
 
,
ارزش معاملات خرد سهام هم به بیش از ۱۹ هزار و ۲۹۰ میلیارد تومان رسید. حقیقی‌ها بیش از ۱۵۴ میلیارد تومان پول وارد بازار کردند.
,
 
,
معامله گران امروز در بورس بیش از ۱۸ میلیارد و ۲۳۲ میلیون سهم و اوراق مالی را در یک میلیون و ۸۳۲ هزار معامله و به ارزش ۱۶ هزار و ۶۳۳ میلیارد تومان دادوستد کردند.
,
 
,
نمادهای صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس، فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، پالایش نفت اصفهان، سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین و پالایش نفت تهران با بیشترین اثر مثبت در رشد شاخص بورس نقش داشتند و در مقابل نماد ایران‌خودرو با بیشترین اثر منفی مانع رشد بیشتر شاخص شد.
,
 
,
نمادهای ایران‌خودرو با ۲.۶۶ میلیارد سهم، بانک تجارت با ۲.۶۳ میلیارد سهم، سایپا با ۲.۱۵ میلیارد سهم، بانک صادرات با ۱.۱۸ میلیارد سهم و بانک پارسیان ۱.۱۸ میلیارد سهم بیشترین حجم معاملات را داشتند.
,
 
,

, ,
شاخص فرابورس ایران هم با ۳۷۱ واحد افزایش به ۱۷ هزار و ۳۲۲ واحد رسید.
,
 
,
معامله‌گران در فرابورس بیش از ۳ میلیارد و ۷۰۱ میلیون سهم و اوراق مالی را در قالب ۷۹۱ هزار معامله و به ارزش  ۶۰۵۱ میلیارد تومان دادوستد کردند.
,
 
,
نمادهای بیمه پاسارگاد، پلیمر آریاساسول، پتروشیمی زاگرس، پتروشیمی مارون، صنعتی مینو، پتروشیمی تندگویان و بانک دی با بیشترین اثر مثبت در رشد شاخص فرابورس بیشترین تأثیر را داشتند.
,
 
,

, ,

 انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه