اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

اکثر مشکلات کشور به مدیریت داخلی برمی گردد/ توجه مردم به رهنمودهای رهبری در انتخاب دولت آتی

اکثر مشکلات کشور به مدیریت داخلی برمی گردد/ توجه مردم به رهنمودهای رهبری در انتخاب دولت آتی
محمود قاسمی با بیان اینکه بیشتر مشکلات کشور به علت مدیریت داخلی است گفت: مردم در انتخابات آتی شاخصه های مقام معظم رهبری که انتخاب یک دولت جوان و انقلابی است مدنظر داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود قاسمی، کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به سخنان اخیر رهبری در جمع سران قوا بیان اینکه آزموده را ازمودن خطاست گفت: مقام معظم رهبری در طی این ۷ سال بیش از ۱۰ بار فرمودند که تنها راه برون رفت از مشکلات تکیه بر داخل است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی اظهار کرد: اگر مسؤلان نظام هوشیار باشند این سخنان دلسوزانه رهبر انقلاب را در این چندماه که باقی مانده گوش و تلاش برای رفع کاستی ها و فرصت سوزی ها خواهند کرد.

,

هر وقت مسئولین به امام و رهبری گوش دادند موفق عمل کردند

, هر وقت مسئولین به امام و رهبری گوش دادند موفق عمل کردند , هر وقت مسئولین به امام و رهبری گوش دادند موفق عمل کردند,

این کارشناس مسائل سیاسی تاکید کرد: ما در طی ۴۲ سال گذشته به تدریج با تجربه دریافت کردیم که هر وقت مسئولین به امام و رهبری گوش کردند تو هر عرصه ای از جمله سیاسی اقتصادی، فرهنگی و نظامی جلو بودیم و این ربطی به جناح های سیاسی ندارد، این یک اصل ثابت شده است.

,

وی با بیان اینکه طبق سخنان رهبری ۳۰ درصد فشارهای معیشتی بخاطر تحریم است و بقیه به مدیریت داخلی برمی گردد گفت: اکثر مسئولینی که مصاحبه می کنند تحریم های دشمنان را بهانه می کنند که اشتباه است.

,

قاسمی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری گفت: حضرت آقا در این بیانیه فرمودند ما حدود ۱۵ کشور همسایه داریم و ۶۰۰ میلیون جمعیت کشورهای همسایه یعنی بازاری که ایران می تواند حداقل بخشی از این بازار را در اختیار بگیرد.

,

وی اضافه کرد: اینکه مقام معظم رهبری می فرمایند افزایش سرمایه گذاری نگاه به اروپا و منطقه نیست  همین است و ما در منطقه ظرفیت های بالایی داریم.

,

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: راهکار بعدی که حضرت آقا می فرمایند جهش تولید است و در همین سال جاری در اردیبهشت ماه که هفته کارگر بود ایشان تاکید کردند در همین ۲ سه ماه که همه پای کارآمدند ما در تولید ماسک و کپسول اکسیژنه به غیر از تامین داخل، صادرات هم داشتیم و جهش تولید همین است.

,

وی تاکید کرد: وقتی ما می توانیم جایی که وارد کننده بودیم الان به صادرکننده تبدیل شویم آیا در حوزه های دیگر چنین امکانی وجود ندارد؟

,

قاسمی با بیان اینکه خیلی نباید به اروپا و حالت جدیدی که در آمریکا ایجاد شده امید داشت گفت: ما در برجام که در بالاترین سطح بین الملل بود بدعهدی اروپایی ها را تجربه کردیم، وقتی آمریکا از بالاترین سطح یک قرارداد بین المللی خارج می شود و به راحتی زیر پامی گذارد باز هم بدعهدی خواهد کرد.

,

ما در برجام همه امتیازهای نقدمان را به آمریکا دادیم

, ما در برجام همه امتیازهای نقدمان را به آمریکا دادیم, ما در برجام همه امتیازهای نقدمان را به آمریکا دادیم,

وی با بیان اینکه ترامپ تمام امتیازهای نقد ما را گرفت گفت: خاطرات خانم هیلاری کلینتون، وزیر امور خارجه سابق آمریکا که در کتابی به  اسم "تصمیم های سخت" قید شده می گوید ما توانستم بدون شلیک حتی یک گلوله انرژی هسته ای ایران را ۱۰ سال به عقب برگردانیم و این حرف کاملا علمی و قابل اثبات است و ما در برجام همه امتیازهای نقدمان را به آمریکا دادیم و آنها مدام وعده های سر خرمن دادند.

,

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه در بحث خروج غرب از برجام اروپا نقش پلیس خوب و آمریکا نقش پلیس بد را داشت گفت: اروپایی ها با آمریکایی ها در یک توافق پشت پرده به این نتیجه رسیدند که آمریکا به عنوان پلیس بد از توافق خارج شود و بعد از اینکه ترامپ خارج شد اروپاییها در نقش پلیس خوب به ما ۱۱ تعهد برجامی دادند که تاکنون حتی یکی از آن ها هم انجام نداده اند که تحقیر کامل ملت ایران بود.

,

وی با تاکید براینکه بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری تنها راه برون رفت از مشکلات تکیه بر ظرفیت های داخلی است گفت: چرا ما دوباره باید ظرفیت داخلی، اعصاب و سرمایه ملت را معطوف به کاری کنیم که قبلا تجربه کرده ایم آیا ضمانتی هست جوبایدن مثل ترامپ عمل نکند!

,

راهبرد آمریکا در برابر جمهوری اسلامی براندازی است

, راهبرد آمریکا در برابر جمهوری اسلامی براندازی است, راهبرد آمریکا در برابر جمهوری اسلامی براندازی است,

قاسمی با بیان اینکه ایران غنی ترین کشور از همه لحاظ علی الخصوص منابع طبیعی است گفت: مشکل این است که ما یک دولت قوی می خواهیم تا تجربه تلخ برجام تکرار نشود و لازم است که بدانید راهبرد آمریکا در برابر جمهوری اسلامی براندازی است و هیچ فرقی ندارند ولی روش ها متفاوت است.

,

وی در پایان تاکید کرد: مردم ما مراقب باشند و بدانند که بخش مهمی از مشکلات فعلی کشور ما مدیریتی است و مدیران نظام به دست مردم روی کار می آیند و من ازآنان خواهش می کنم یک دولت جوان و انقلابی را که مطابق با شاخصه های رهبری است را سرکار بیاورند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه