اخبار داغ

فرماندار اسلام آبادغرب:

ترور محسن فخری زاده نشان از عجز و استیصال دشمن دارد/ دشمن می خواهد پیشرفت ملت ایران را ببیند

ترور محسن فخری زاده نشان از عجز و استیصال دشمن دارد/ دشمن می خواهد پیشرفت ملت ایران را ببیند
جهانبخش حیدری گفت: توسل به ابزار کور ترور نشان از عجز و استیصال دشمنی دارد که نمی خواهد پیشرفت ملت ایران در عرصه های علمی را شاهد باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جهانبخش حیدری در گفتگو با  اسلام آباد خبر، با اشاره به این فرموده  امام خمینی ( ره)؛ ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد، اظهار داشت: شهید دکتر محسن فخری  زاده از تبار انسانهای با سعادتی بود که چگونه مردنش او را به سعادت رساند او مرد وارسته ای بود که با مرگ بزرگی آن هم با گلوله ترور دشمنان ملت ایران  به شهادت رسید و به کاروان شهداء در عالم  باقی شتافت.

فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب ضمن محکوم کردن این ترور ناجوانمردانه افزود: همگان می دانند توسل به ابزار کور ترور نشان از عجز و استیصال دشمنی دارد که نمی خواهد پیشرفت ملت ایران در عرصه های علمی را شاهد باشد.

وی عنوان کرد: ملت ایران این را به خوبی تجربه کرده است که با شهادت فرزندان خویش، بیش از گذشته و با انگیزه قوی و مصمم تر از هر زمان دیگری ، راه پیشرفت و رسیدن به نوآوری های بهتر و موفق تر را با همت دانشمندان و نخبگان  خود ادامه خواهد داد.

حیدری، شهادت این دانشمند بزرگ را محضر رهبر معظم انقلاب و ملت شهید پرور ایران تبریک و تسلیت عرض کرد و یاد و خاطره همه شهدا و بویژه شهید والامقام محسن فخری زاده را گرامی داشت و تصریح کرد:  راه این شهید والامقام  و تمامی شهیدان ملت انقلابی ایران پرفروغ و درخشان در تاریخ این سرزمین جاودانه و ماندگار خواهد ماند.
 

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اسلام آباد خبر,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه