اخبار داغ

در تجمع دانشجویان بسیجی در جوار مزار سردار دلها مطرح شد؛

ترور شهید فخری زاده نشان از خوی جنایتکاری دشمنان دارد/ این تجمع به جهان نشان می دهد که دانشجویان بیدار و پویا هستند

ترور شهید فخری زاده نشان از خوی جنایتکاری دشمنان دارد/ این تجمع به جهان نشان می دهد که دانشجویان بیدار و پویا هستند
در پی ترور ناجوانمردانه دانشمند برجسته هسته ای دکتر محسن فخری زاده، هسته بین الملل بسیج دانشجویی استان کرمان در جوار مزار شریف سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تجمع و این اقدام کور را محکوم کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان؛ در پی ترور شهید محسن فخری زاده دانشمند برجسته هسته ای و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع جمهوری اسلامی توسط رژیم غاصب صهیونیستی، هسته بین الملل بسیج دانشجویی استان کرمان تجمعی را در محل گلزار شهدا و در  جوار مزار شریف و مطهر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور دانجویان و افشار مختلف مردم برگزار کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان, راه آرمان,

حجت الاسلام و المسلمین رضا زینلی در حاشیه این تجمع در گفتگو با خبرنگار راه آرمان؛ ضمن عرض تسلیت شهادت دانشمند هسته ای محسن فخری زاده گفت: در بحبوحه تغییر رئیس جمهور در آمریکا و احتمال ورود بایدن به برجام؛ استکبار جهانی به این مسئله می اندیشد که اگر ایران بهترین نیروهای خود را از دست بدهد، آیا حاضر است با آمریکا مذاکره کنیم یا خیر؟

,

مسئول تعلیم و تربیت سازمان بسیج دانشجویی استان کرمان با تأکید بر اینکه برگشتن به برجام بی فایده است، عنوان کرد: شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نمونه بارز نقش برجام بود و امروز نیز ترور شهید محسن فخری زاده دانشمند برجسته هسته ای نیز نمونه ای از نقض مقدماتی برجام است.

,

وی با بیان اینکه دشمنان جمهوری اسلامی ایران در صدد این هستند که با جنبه های منفی و حذف دانشمندان هسته ای ما را به برجام برگردانند، اظهار کرد: ما با تمامی مشکلات اقتصادی، فشارهای سیاسی و ... به دنبال حفظ منافع ملی خواهیم بود و از منافع مردم کوتاه نخواهیم آمد.

,

حجت الاسلام و المسلمین زینلی با اشاره به اینکه دولتمردان آن راهی را باید پیش ببرند که مردم می خواهند، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در چند سخنرانی تأکید کردند که هزینه ایستادگی و مقاومت کمتر از هزینه سازش است.

,

, ,

رضا اسماعیل کاخ در حاشیه این تجمع در گفتگو با راه آرمان؛ با تأکید بر اینکه متأسفانه یکی از مهمترین برنامه هایی که دشمن در دستور کار خود قرار داده است ترور دانشمندان و شخصیت های اثر گذار انقلاب اسلامی است، گفت: متأسفانه روز گذشته شهید محسن فخری زاده دانشمند برجسته هسته ای در اثر ترور دشمنان به درجه رفیع شهادت رسید.

,

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان کرمان با بیان اینکه ما به عنوان یک جریان دانشجویی می توانیم بر مسئله انتقام سخت تأثیر گذار باشیم، تصریح کرد: مقام معظم رهبری سال ۹۰ خطاب به دانشجویان عنوان کردند که من  گله مندم از دانشجویان که چرا در بحث شهدای هسته‌ای غفلت کردند.

,

وی ابراز کرد: امروز در جوار مزار مطهر و شریف سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تشکل های مختلف دانشجویی با رعایت پروتکل های بهداشتی تجمعی را برگزار کرده ایم تا این صدا را به گوش مسئولان برسانیم که بدون هیچ ترسی برای انتقام سخت اقدام کنند.

,

سید سجاد مهدوی در گفتگو با راه آرمان؛ با تأکید بر اینکه این تجمع دانشجویی به جهان نشان می دهد که ما دانشجویان بیدار هستیم، گفت: جنبش ها و تشکل های دانشجویی همواره پویا هستند.

,

, ,

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان ابراز کرد: تشکل های دانشجویی حرکت های دیگری همچون پیگیری مطالبات انتقام سخت را در فضاهای دانشجویی و نخبگانی محقق خواهند کرد.

,

علیرضا بهرامی فر در حاشیه این تجمع در  گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به ترور و به شهادت رساندن 5 نفر از دانشمندان هسته ای کشورمان در طول ده سال گذشته اظهار کرد: اقدام روز گذشته و به شهادت رساندن شهید محسن فخری زاده نشان از ترس کامل دشمن از پیشرفت ایران در حیطه علم و فناوری است.

,

معاون گفتمان سازی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان با بیان اینکه اقدام دشمنان علیه دانشمند هسته ای کشورمان نشان از خوی جنایتکاری و جنگ طلبی آنها دارد، تصریح کرد: امیدواریم که با تدبیر مسئولان امنیتی انتقام سخت گرفته شود؛ چرا که تا به امروز آن انتقامی که نسبت به شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که باعث آرامش ما شود، گرفته نشده است.

,

وی افزود: شاید این انتقام باید به مراتب بزرگتر صورت گیرد تا داغ سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و دکتر محسن فخری زاده از دل ما برداشته شود.

,

بهرامی فر در پایان خاطر نشان کرد: وحشی گری هایی که دشمنان برای از بین بردن مردان بزرگ اسلام  انجام می دهند؛ هر روز چهره آنان را آشکارتر می کند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه