اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

ترور "شهید فخری زاده" نشانه وحشت دشمن از پیشرفت ایران است/ این اقدام ناجوانمردانه بی پاسخ نخواهد ماند

ترور "شهید فخری زاده" نشانه وحشت دشمن از پیشرفت ایران است/ این اقدام ناجوانمردانه بی پاسخ نخواهد ماند
موسویان با بیان اینکه ترور "شهید فخری زاده" نشانه وحشت دشمن از پیشرفت ایران است، گفت: این ترور ناجوانمردانه بی پاسخ نخواهد ماند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدمحمدحسین موسویان کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با خبرنگار مرآت؛ ضمن محکوم کردن ترور «شهید محسن فخری زاده» یکی دیگر از دانشمندان برجسته هسته ای ایران اظهار کرد: دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی ایران از بدو پیروزی انقلاب اسلامی ایران تا به امروز دست از فتنه گری و توطئه چینی علیه این نظام مقدس برنداشته و نمی دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

وی با بیان اینکه دستان پلید آمریکا و اسرائیل آلوده به جنایات غاصبانه بسیاری است، گفت: جمهوری اسلامی ایران در مسیر رشد و توسعه قرار دارد و بر سر عهد خود که همانا استکبارستیزی است در طول چهار دهه ای که از عمر با عزت انقلاب می گذرد، ایستاده و مقاومت کرده است و همه اینها سبب شده که برای معدوم سازی و جلوگیری از پیشرفت این نظام به هر کار و جنایتی متوسل شوند که از جمله آنها ترور دانشمندان هسته ای این مرز و بوم است.

,

این کارشناس مسائل سیاسی اظهار کرد: آنها با کمال وقاحت اعلام می کنند این جنایات را انجام داده و در آینده نیز انجام می دهند و هدفشان متوقف سازی جمهوری اسلامی ایران در مسیر توسعه و پیشرفت است و به عبارت دیگر به دنبال محدود سازی جمهوری اسلامی ایران هستند.

,

موسویان کوبیدن بر طبل مذاکره و بازگشت به برجام را از سوی برخی در داخل علیرغم تکرار جنایات آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران مورد انتقاد قرار داد و تصریح کرد: این عده هویت و ماهیت وجودی شان در حوزه داخلی با بحث مذاکره با غرب گره خورده است و باید گفت اینها هویت ویژه ای جز این ندارند.

,

وی تأکید کرد: متأسفانه این عده در داخل ایده آلیست تفکری خودشان که وابسته به غرب است به دنبال حل مشکلات اقتصادی کشور هستند و دم از مذاکره می زنند؛ اما زهی خیال باطل که مذاکره با غرب سرابی بیش نیست و دستاوردی برای جمهوری اسلامی ایران ندارد.

,

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: استکبار جهانی با تکرار این جنایات و ترور دانشمندان هسته ای و شخصت های برجسته ای همچون قاسم سلیمانی ها دچار یک اشتباه محاسباتی بسیار جدی هستند و قطعا این جنایات بی پاسخ نمی ماند. 

,

موسویان از مهمترین اهداف استکبار جهانی در رأس آنها آمریکا و اسرائیل را از ارتکاب این جنایات علیه جمهوری اسلامی ایران را خارج کردن این نظام از مسیر اصلی خود عنوان کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه