اخبار داغ

استاندار اردبیل:

مشارکت مردم اردبیل در طرح شهید سلیمانی قابل تحسین است

مشارکت مردم اردبیل در طرح شهید سلیمانی قابل تحسین است
استاندار اردبیل گفت: مشارکت و همکاری مردم با بسیجیان در غربالگری و بیماریابی طرح شهید سلیمانی قابل تقدیر و تحسین است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان ما، اکبر بهنام جو در جلسه طرح شهید سپهبد سلیمانی اظهار داشت: استان اردبیل به عنوان اولین استان ،اجرای طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را تعهد کرده و تا به حال اقدامات بسیار خوبی از سوی پایگاه های بسیج و همکاری مردم شاهد هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

وی با بیان اینکه بسیج علاوه بر سیستم دفاعی در حوزه سلامت نیز همکاری خوبی با سایر دستگاه ها داشته است، افزود: این طرح در مرکز استان با فرماندهی سپاه حضرت عباس(ع) در شهرستان ها با فرماندهی ناحیه و همکاری فرمانداران انجام می گیرد که امیدواریم به نتیجه قابل قبولی دست یابیم.

,

استاندار اردبیل گفت: طبیعت مشارکت مردم با اکیپ های غربالگری در محلات علاوه مساله بهداشتی و درمانی قطعا مساله امنیتی را تقویت می کند و این کار به تحکیم جایگاه بسیج در محلات را سبب می شود.

,

بهنام جو با اشاره به اینکه بسیجیان علاوه بر تقویت سیستم بهداشتی باید در رابطه با مشکلات حاشیه ای و تامین امنیت محلات تلاش کنند، بیان کرد: گاهی مواقع اخلال نظم و امنیت از محلات برنامه ریزی می شوند و اینکه طرح خانه به خانه می تواند حرکات دشمنان را در این مورد خنثی کند.

,

وی با اشاره به اینکه به منظور قطع زنجیره ویروس کرونا همه باید احساس مسوولیت داشته باشند، تصریح کرد: این طرح با بیماریابی و غربالگری خانه به خانه می تواند کمک بسیاری به کادر درمان داشته باشد.

,

استاندار اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود ضمن محکوم کردن اقدامات دشمنان در رابطه با ترور دانشمند هسته ای و عرض تبریک و تسلیت شهادت شهید فخرزاده به رهبر انقلاب و مردم ایران، تصریح کرد: اقدامات کور دلان و تروریست ها نشان از شکست آنها در جبهه های مختلف را نشان می دهد و آنها برای کشور گشایی در خاورمیانه و کشورهای اسلامی را شروع کرده بودند که از سوریه، عراق و سایر کشورها بیرون رانده شدند.

,

بهنام جو تصریح کرد: این کور دلان بارها از دانشمندان و رزمندگان اسلام شکست خورده اند و امروزه چاره ای جز شمشیر از پشت زدن ندارند و قطعا نتیجه این اقدامات ناشایست خود را بار دیگر خواهند دید.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه