اخبار داغ

فرمانده انتظامی سرپل ذهاب خبر داد؛

کشف ۲۵ رأس احشام قاچاق در سرپل ذهاب/ دو دستگاه خودرو از قاچاقچیان توقیف شد

کشف ۲۵ رأس احشام قاچاق در سرپل ذهاب/ دو دستگاه خودرو از قاچاقچیان توقیف شد
منوچهر رضایی از کشف ۲۵ رأس احشام قاچاق در شهرستان سرپل ذهاب و توقیف دو دستگاه خودرو از قاچاقچیان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ منوچهر رضایی در گفتگو با خبرنگار بازی دراز  اظهار داشت: مأمورین انتظامی شهرستان سرپلذهاب در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه افرادی سودجو و فرصت طلب با خرید احشام از سراسر کشور به صورت زنده و انتقال آن به این شهرستان قصد ذبح نمودن و انتقال آنها با خودروهای یخچال دار به مرز عراق را  داشتند، این موضوع در دستور کار نیروهای انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مامورین انتظامی پاسگاه بشیوه در ورودی شهر به دو دستگاه وانت نیسان و وانت پیکان مشکوک شده که پس از توقف وسائط نقلیه و بازرسی بعمل آمده از داخل خودرو ها تعداد ۲۵ رأس احشام قاچاق به ارزش تقریبی ۶۰۰میلیون ریال از آنها کشف شد.

رئیس پلیس شهرستان تصریح کرد: خودروهای حمل احشام فاقد هرگونه مجوز حمل و دفترچه دام بوده که احشام ضبط شده و متهمان دستگیر و خودروها توقیف شدند.

رضایی گفت: ضمن تشکیل پرونده قضایی برای این متهمان، احشام با هماهنگی تعزیرات حکومتی به ستاد اموال تملیکی استان تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان در پایان گفت: نیروی انتظامی مقتدرانه با سود جویانی که با قاچاق احشام قصد برهم زدن نظم اقتصادی و موجب تورم و گرانی در سطح کشور می شوند برخورد قاطع و قانونی خواهد داشت و با چنین افرادی مسامحه ندارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه