اخبار داغ

مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه:

میانگین بارش‌ها طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۹ میلیمتر بود

میانگین بارش‌ها طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۹ میلیمتر بود
محمد خسروی گفت: به دنبال استقرار سامانه ناپایدار و فعال بر روی جو استان کرمانشاه طی ۲۴ ساعت گذشته میانگین بارش ها ۲۹.۱ میلیمتر گزارش شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد خسروی در گفتگو با خبرنگار مرصاد اظهار داشت: به دنبال استقرار سامانه ناپایدار و فعال بر روی جو استان طی ۲۴ ساعت گذشته شاهد بارش هایی در سطح استان بودیم که میانگین بارش ها ۲۹.۱ میلیمتر گزارش شده است.

مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه میزان بارندگی را طی ۲۴ ساعت گذشته در شهر کرمانشاه ۳۴ میلی متر عنوان کرد و افزود: بر این اساس طبق بررسی های بعمل آمده طی این مدت بیشترین بارش از شهرستان گیلانغرب به میزان ۵۴ میلی متر و کمترین بارش از شهرستان کنگاور با ۹ میلی متر گزارش شده است.

وی خاطر نشان کرد: در ادامه فعالیت سامانه بارشی حاکم در جو منطقه، هوای استان امروز ابری در بعضی ساعات همراه با بارندگی، وزش باد، رعد و برق خواهد بود.

خسروی بیان داشت: بارش علاوه بر ارتفاعات، در برخی از نواحی سردسیر به شکل برف نیز مشاهده می شود.

وی گفت: با خروج این سامانه، در روزهای دوشنبه و سه شنبه پدیده خاصی در سطح استان ملاحظه نمی شود فقط کاهش نسبی دمای شبانه و مه صبحگاهی، بویژه در نواحی سردسیر و کوهستانی، پدیده های مورد انتظار در سطح استان خواهند بود.

مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه اظهار داشت: به دنبال این وضعیت از چهارشنبه تا روز پنجشنبه، به دلیل عبور موج ناپایدار دیگری از جو منطقه در برخی ساعات مجددا شاهد بارش باران و در ارتفاعات و برخی نواحی سردسیر شاهد بارش ها به صورت برف خواهیم بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصاد ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه