اخبار داغ

کارشناس اداره کل راهداری استان همدان مطرح کرد؛

گشت زنی مداوم اکیپ های راهداری در جاده های مختلف استان همدان

گشت زنی مداوم اکیپ های راهداری در جاده های مختلف استان همدان
بابک گردان گفت: با توجه به اعلام شروع بارش ها از سوی سازمان هواشناسی، گشت زنی تمامی راهدارخانه های استان همدان با اجرای مانور از روز نخست توسط اکیپ های محتلف به صورت روزانه و مداوم برقرار است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ اداره کل هواشناسی استان همدان برای امروز و فردا آسمان را ابری همراه با بارش تند و پراکنده باران پیش بینی کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

روابط عمومی شرکت آب منطقه ای همدان نیز در گزارشی اعلام کرد: «به اطلاع کلیه هم استانی ها و هم وطنانی که در استان همدان حضور دارند می رساند که با توجه به اخطاریه سازمان هواشناسی احتمال وقوع رگبارهای تند و پراکنده در نقاط مختلف استان وجود دارد.

,

لذا از مردم عزیز درخواست می گردد اکیدا از نزدیک شدن، استقرار، تردد در بستر رودخانه ها، مسیل ها، کانال ها و دریچه سدها جدا خودداری نموده و جانب احتیاط را رعایت نمایند.»

,

در این خصوص بابک گردان، کارشناس مرکزمدیریت اطلاعات راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان، با بیان آمادگی کامل اکیپ های راهدارخانه های سطح استان گفت: با توجه به اعلام شروع بارش ها از سوی سازمان هواشناسی، گشت زنی تمامی راهدارخانه های استان همدان با اجرای مانور از روز نخست اعلام شروع بارش ها، توسط اکیپ های محتلف به صورت روزانه و مداوم برقرار است.

,

گردان در ادامه عنوان کرد: محور های مواصلاتی همدان- کرمانشاه محدوده گردنه اسدآباد ، محور همدان- سنندج گردنه همه کسی، محور همدان- گل تپه و همچنین محور ملایر- گنبد، با بارش باران و برف و همچنین وجود مه همراه می باشد.

,

کارشناس مرکزمدیریت اطلاعات راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان در خصوص محور گنجنامه- تویسرکان گفت: محور گنجنامه- تویسرکان به دلیل مشکلاتی نظیر باریک بودن جاده، بافت نامناسب آسفالت و همچنین احتمال ریزش برف و سنگ بر سطح جاده مسدود است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه