اخبار داغ

هسته بین‌الملل خواهران بسیج دانشجویی استان هرمزگان؛

ایران بی نیاز از کشورهای غربی است

ایران بی نیاز از کشورهای غربی است
در پی ترور شهید فخری زاده بانوان دانشجوی بسیجی هرمزگان در بیانیه ای اعلام کردند: این یک حقیقت غیر قابل انکار است که اگر به گونه ای با دشمن برخورد کنیم که خود را سراپا احساس نیازمندی و وابستگی نشان دهیم و به بهای مساعدت او تمام خطوط قرمز خویش را زیر پا بگذاریم او به هیچ حدی بسنده نخواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هرمز؛ مدت زیادی نیست که دشمنان ایران و اسلام یکی دیگر از دانشمندان هسته ای ایران را با ترور خود به شهادت می رساندند اما دل های مردم ایران گویا مدت ها است که عزادار داغی بزرگ است، آنها هنوز وامدار خون جوانانی هستند که برای نگهداری و پاسداشت از این نظام و انقلاب خود و خانواده خود را فدای حق می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

آری ایران اگر امروز عزادار است و سیاه می پوشد تنها دلیل آن این است که یک به یک دانشمندان و فرماندهان و سربازان جبهه حق علیه باطل را جزئی از خانواده خود می دانند و داغدار فرزند صالحی هستند که دیگر آن را از دست داده اند، وگرنه این ملت همان ملتی هستند که ۸ سال در جنگ تحمیلی ایستادگی کرده و اکنون نیز پای آرمان های انقلاب خود ایستاده است.

,

در همین رابطه در پی ترور و شهادت محسن فخری زاده دانشمند هسته ای ایران هسته بین الملل خواهران بسیج دانشجویی استان هرمزگان با صدور بیانیه ای، ترور شهید محسن فخری زاده را از نتایج دیپلماسی لبخند به جاسوسان، نفوذیان و دشمنان دانست و اعلام کرد:

,

"بار دیگر دست پلید ترورآفرین  و وحشت افزای  صهیونیست و استکبار ، عزیز سرافراز دیگری را از ما گرفت. سال های زیادی است صهیونیست ها محسن فخری زاده را می شناسند و از او به عنوان پدر هسته ای ایران نام می برند و برای حذف و ترور ناجوانمردانه او خط و نشان کشیده اند و حتی دو سال قبل نیز عملیاتی ناموفق را برعلیه او طراحی کردند .

,

خوی وحشی گری انسان های وحشی ، وحشت آفرینی است اما آنچه که قلب هر انسان آزاد اندیش انقلابی را جریحه دار می کند این است که به دنبال این حادثه اسف بار مقام ارشد مذاکرات برجام ازعنوان کردن نام دانشمند هسته ای برای شهید بزرگوار فخری زاده پرهیز می کند .

,

دولتمردان در برابر عاملان و آمران این ترور با واکنش منفعلانه نگران این هستند که مبادا خط جدید مذاکره ای که با پیروزی بایدن در حال ترسیم آن هستند، آسیب ببیند. چرا اینها نمی خواهند بفهمند که به قول مقام معظم  رهبری «این جنتلمن های پشت میز مذاکره همان تروریست های فرودگاه بغداد هستند» و امروز هم دستشان به خون عزیز افتخار آفرین دیگری آلوده شده است؟

,

این اتفاق در شرایطی رخ می دهد که دولت در مسیر پایبندی به برجام و محدودیت های هسته ای به قول خودشان  پروژه تنش زدایی را به پیش می برد. پروژه ای که نه تنها نتوانست جنایت و دشمنی ها علیه مردم ایران را متوقف کند که دشمنی آنها را وارد فاز جدیدی کرد .

,

با این وجود، افزایش تحریم ها، شهادت سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی ، تهدید هواپیمای مسافربری ایران در آسمان سوریه ،خرابکاری در سایت هسته ای نطنزو …..نیز نتوانست دولتمردان را از راهبرد مماشات جویی با دشمن لجوج بازدارد.

,

در واقع آنچه منجر به شهادت دکتر محسن فخری زاده این دانشمند افتخار آفرین هسته ای کشورمان شد مماشات در برابر ترور ، پیشنهاد مذاکره در برابر فشار و تحریم حداکثری و اتخاذ سیاست های منفعلانه ای است که دشمنان ما را نسبت به اتخاذ تصمیم های خصمانه در برابر دولت ایران واثر بخش بودن آن مطمئن می سازد . کما اینکه یک روز بعد از آزاد کردن جاسوس اسرائیلی این اقدام نا جوانمردانه از طرف صهیونیستها رقم می خورد .

,

این یک حقیقت غیر قابل انکار است که اگر به گونه ای با دشمن برخورد کنیم که خود را سراپا احساس نیازمندی و وابستگی نشان دهیم و به بهای مساعدت او تمام خطوط قرمز خویش را زیر پا بگذاریم او به هیچ حدی بسنده نخواهد کرد بلکه می کوشد تا بیش از پیش ما را به انفعال واداشته تا به اهداف پلید خویش نزدیک تر شود .

,

آری نتیجه خندیدن به روی جاسوس و دشمن و نفوذی ، ترور مردان کلیدی کشور است.علی محمدی، احمدی روشن ،شهریاری و رضایی نژاد را قبل از برجام ترور کردند و فخری زاده را بعد از برجام و دقیقا یک روز قبل از شهادت شهید شهریاری عزیز . این نشان می دهد که رویکرد امریکا علیه ایران تغییرنکرده و نخواهد کرد. زیرا هم در شرایطی که مقاومت کردیم وهم در شرایطی که امتیاز دادیم دانشمندانمان ترور شدند . تفاوت فقط جایی است که با برجام حاصل زحمات دانشمندانمان را با بتون پر کردیم .

,

این ترورها احساس مسئولیت هر انسان آزاده و وطن پرستی را که دل در گرو دین و وطن خویش دارد را بر می انگیزاند و وظیفه  نخبگان ، اساتید  و دانشجویان آزاده را در عرصه جهاد علمی  سنگین تر می کند و امید است این شهادت آنان را در پایمردی بر ارزش های انقلابی و پیروی از راه این شهیدان سر افراز مصمم تر و مقاوم تر سازد .

,

دانشجویان مسلمان و انقلابی استان هرمزگان ضمن تأکید بر مسیر پیروی از ولایت فقیه اعلام می کنند خط ترور هیچگونه خللی در در دفاع مقدس علمی ما وارد نکرده و نخواهد کرد و مارا بیش از پیش نسبت به انجام وظایف علمی و انقلابیمان مقاوم و استوار نموده و پرچمداری حرکت علمی کشور با تأسی از منویّات مقام عظمای ولایت را از وظایف خویش دانسته و در این مسیر از هیچ تلاش و کوششی دست بر نخواهیم داشت تا روزی که این انقلاب عظیم را که با خون شهدای زیادی آبیاری شده است به دست صاحب اصلی آن امام عصر(عج) برسانیم ."

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه