اخبار داغ

تقابل با فینالیست آسیا دشواری خاصی دارد؛

نوازی: شانس در فوتبال همیشه دخیل است/ پنالتی هفته گذشته و اخراج رحمتی حق ما نبود

نوازی: شانس در فوتبال همیشه دخیل است/ پنالتی هفته گذشته و اخراج رحمتی حق ما نبود
مربی تیم شهرخودرو گفت: تیم ما هم در بازی قبلی اش دقیقه ۹۴ از روی پنالتی گل خورد که خدا را شاهد می گیرم حقش نبود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد نوازی در نشست خبری قبل از بازی با پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر اظهار داشت: همه بازی های لیگ برای شهرخودرو سخت است و مقابل پرسپولیس هم که فینالیست است بازی کردن در تهران دشوار است. تیم ما شرایط خیلی خوبی دارد و هرچند در سه بازی اخیر نفرات کامل را در اختیار نداشته و چندین مصدوم داشتیم اما به نفرات مان اعتماد و اطمینان داریم و ان شالله بتوانیم فردا یک بازی خیلی خوب انجام بدهیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مربی تیم شهرخودرو  افزود: ان شالله بتوانیم فردا یک دیدار خیلی خوب ارائه بدهیم و از این مسابقه با سه امتیاز تهران را ترک کنیم.

,

نوازی درباره اینکه خیلی ها می گویند پرسپولیس به دلیل به ثمر رساندن یک گل در سه بازی اقتدار گذشته را ندارد، توضیح داد: فکر می کنم شانس در فوتبال همیشه دخیل است و برخی مواقع توپ‌هایی در فوتبال گل می شود که اصلا فکر آن را نمی کنید و برخی مواقع هم ساده ترین توپ ها از دست می رود. اتفاق ها و قشنگی فوتبال به همین مسائل است.

,

وی خاطرنشان کرد: تیم ما هم در بازی قبلی اش دقیقه ۹۴ از روی پنالتی گل خورد که خدا را شاهد می گیرم حقش نبود. داور آن تصمیم را گرفت و هرچه اعتراض می کردیم هم تصمیم وی برنمی گشت. 

,

مربی تیم شهرخودرو ادامه داد: بازی سختی داریم و تفاوتی نیست کجا برگزار شود اما با این وضعیت شرایط فوتبال برای همه یکسان است و هر تیمی بتواند از موقعیت هایش و انسجام تیمی بیشتر استفاده کند و آرامش داشته باشد نتیجه می گیرد.

,

نوازی درباره محرومیت مهدی رحمتی در بازی با پرسپولیس گفت: در نبود وی من کنار زمین هستم و اگر دستوری بدهد من می ایستم. در غیر این صورت فرد دیگری کنار زمین قرار می گیرد. بگو مگوی کوچکی بین مهدی رحمتی و داور بازی مان با صنعت نفت پس از آن پنالتی ایجاد شد که داور تصمیم گرفت رحمتی را اخراج کند.

,

وی درباره احتمال حضور امین قاسمی نژاد مقابل پرسپولیس توضیح داد: فکر نمی کنم زیرا هنوز از ناحیه ران پا و همسترینگ مقداری مشکل دارد. ان‌شاءالله به این مسابقه می رسد اما تاکنون خبری نشده است‌. ضمن اینکه فرشاد فرجی هم مصدوم است و امیدواریم به بازی با پرسپولیس برسد.

,

مربی تیم شهرخودرو عنوان کرد: در این سه بازی کامل نفرات مان را در اختیار نداشتیم و امیدوارم بتوانیم از این مسابقه و دیدار بعدی آنها را داشته باشیم تا بتوانیم شهرخودرو و استان خراسان رضوی را به جایگاه اصلی اش برگردانیم. انشاءلله بازی خیلی خوب و محکمی باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه