اخبار داغ

سخنگوی ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی البرز:

کادر درمان البرز به کوچ کرونا در بهار 1400 امیدوار شد/ رعایت 90 درصدی پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم

کادر درمان البرز به کوچ کرونا در بهار 1400 امیدوار شد/ رعایت 90 درصدی پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم
مهرداد بابایی گفت: خوشبختانه با اعمال محدویت‌های کرونایی و همراهی 90 درصد از شهروندان البرز در راستای اجرای طرح جامع مقابله با کرونا شاهد موفقیت‌هایی در عرصه کنترل این بیماری هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، سخنگوی ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی البرز امروز یکشنبه با اشاره به اینکه در صورت تداوم همکاری مردم برای رعایت پروتکل های بهداشتی بهار سال آینده با تامین واکسن کرونا این بیماری ریشه کن می شود، در جمع خبرنگاران گفت: امیدواریم بتوانیم با همراهی شهروندان پائیز و زمستان روند شیوع کرونا را کنترل کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
مهرداد بابایی به کاهش 80 نفری میزان بستری بیماران کرونایی در بیمارستان های البرز در مقایسه با هفته گذشته اشاره کرد و افزود: در حال حاضر 823 بیمار کرونایی در بیمارستان های استان بستری هستند، البته انتظار نداشتیم رعایت پروتکل ها موثر باشد اما نتیجه داد.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه خوشبختانه با اعمال محدویت های کرونایی و همراهی 90 درصد از شهروندان البرز در راستای اجرای طرح جامع مقابله با کرونا شاهد موفقیت هایی در عرصه کنترل این بیماری هستیم، اظهار داشت: البته این مسئله نباید باعث شود مردم بی توجه به این ویروس شده و زنگی عادی خود را از سر بگیرند.
,
 
,
سخنگوی ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی البرز عدم حضور مردم در مکان های عمومی و تجمع های خانوادگی و استفاده از ماسک از خانه تا خانه را زمینه ساز کنترل ویروس بیماری کرونا دانست و تصریح کرد: با توجه به افزایش برودت هوا احتمال شیوع ویروس بالا می‌رود به همین دلیل از شهروندان درخواست می‌شود در رعایت پروتکل‌های بهداشتی  حساسیت بیشتری داشته باشند.
,

 

,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه