اخبار داغ

در قالب رزمایش جود و بخشش رضوی صورت گرفت؛

هدیه امام رضا(ع) به دانش آموزان سرخسی در آستانه فصل سرما/ طرح «9999»، دل محرومان را شاد کرد

هدیه امام رضا(ع) به دانش آموزان سرخسی در آستانه فصل سرما/ طرح «9999»، دل محرومان را شاد کرد
امروز در قالب رزمایش بزرگ جود و بخشش رضوی، 7 هزار 500 کاپشن هدیه امام رضا(ع) از سوی تولیت آستان قدس رضوی به دانش‌آموزان شیعه و سنی شهرستان سرخس اهدا شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ با دستور تولیت آستان قدس رضوی، 7 هزار و 500 کاپشن هدیه امام رضا(ع) امروز 99/9/9 در قالب رزمایش جود و بخشش رضوی به دانش‌آموزان سرخسی اهدا شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

حجت‌الاسلام محمد بختیاری، امام جمعه سرخس در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به این رزمایش بزرگ در شهرستان سرخس اظهار کرد: سرخس به شهرستان امام رضا(ع) معروف است و در چنین تاریخی یعنی 99/9/9 رافت و لطف و کرم امام رضا(ع) به این مردمی که عاشق این امام هستند، در تاریخ ثبت خواهد شد.

,

امام جمعه سرخس افزود: امروز را به نام امام نهم، میوه دل امام رضا(ع) به عنوان طرح جود و بخشش رضوی و عرض ارادات به امام جواد(ع) نام‌گذاری کردیم و شاهد آن هستیم که از جانب تولیت معظم آستان قدس رضوی این طرح بسیار مهربانانه در شهرستان سرخس اجرا می‌شود.

,

وی تصریح کرد: این هدایا امروز در بین دانش‌آموزان نیازمند شیعه و سنی شهرستان توزیع می‌شود و همیشه به یادشان می‌ماند در زمانی که ویروس منحوس کرونا از هر جهت سختی بر ملت وارد کرده، این رافت امام رضا(ع) شامل حالشان شد.

,

حجت‌الاسلام بختیاری با اشاره به اینکه مقدمات برگزاری این رزمایش از حدود دو هفته گذشته آغاز شده است، عنوان کرد: از قرارگاه جهادی قرآن و عترت و همه گروه‌های جهادی، خیریه‌ها و دستگاه‌های اجرایی شهرستان که در این مدت برای اجرای این رزمایش بزرگ مجاهدت داشتند، تقدیر می‌کنم.

,

امام جمعه سرخس با تاکید بر اینکه قطعا این طرح‌ها در شهرستان ادامه خواهد داشت، گفت: تاریخ امروز به یاد مردم سرخس که عاشق امام رضا(ع) هستند، می‌ماند و عشق و ارادت آن‌ها به خصوص دانش‌آموزان به این امام رئوف بیشتر خواهد شد.

,

مولوی احمد پارسا، امام جمعه اهل سنت در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: خیرات و برکات ائمه اطهار در طول تاریخ شامل حال همه ملت‌ها و انسان‌ها بوده و امروز در سرخس که شهر امام رضا(ع) نام دارد و شیعه و سنی در این شهرستان تلفیقی از جمله عاشقان ائمه و اهل بیت رسول اکرم(ص) هستند، این رزمایش موجب دلگرمی و گره‌گشای بخشی از مشکلات معیشتی مردم ما به خصوص آینده‌سازان شده است.

,

وی تصریح کرد: از تولیت معزز آستان قدس رضوی که گام‌های بلندی را در منطقه و به خصوص در شهرستان سرخس برای رفع محرومیت برداشتند، تقدیر می‌کنیم.

,

حجت‌الاسلام داود حمیدی، دبیر این رزمایش نیز در گفت‌و گو با خبرنگا ما خاطرنشان کرد: در رزمایش بزرگ جود و بخشش رضوی و طرح «9999» خدمت، هفت هزار و 500 کاپشن از سوی آستان قدس رضوی و 142 بخاری، 1500 بسته معیشتی، دو هزار و 500 پرس غذای گرم و سه هزار و 500 جفت کفش توسط خیریه‌ها، گروه‌های جهادی بسیج، قرارگاه جهادی قرآن و عترت دفتر امامت جمعه، دفتر امور مساجد و کانون های فرهنگی هنری شهرستان سرخس بین نیازمندان و محرومان این شهرستان توزیع شد.

,

وی تصریح کرد: همچنین در طرح «9999» خدمت، 500 میلیون تومان برای تکمیل و ساخت مساجد، خانه‌های عالم و غسالخانه‌ها هزینه شد.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه