اخبار داغ

هانی‌زاده:

آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها در برابر قدرت منطقه‌ای ایران عاجز مانده‌اند

آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها در برابر قدرت منطقه‌ای ایران عاجز مانده‌اند
کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: ترور شهید فخری‌زاده نشان داد که آمریکا و رژیم صهیونیستی در مقابل قدرت منطقه‌ای، موشکی و راهبردی جمهوری اسلامی ایران عاجز مانده‌ است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، حسن هانی‌زاده، کارشناس مسائل بین‌الملل در گفتگو با شبکه خبری تهران نیوز اظهار کرد: ترور دانشمندان هسته‌ای کشورمان یکی از ابزارهای کثیفی است که رژیم اشغالگر و نژادپرست صهیونیستی از آن استفاده می‌کند و مدت‌هاست که استفاده از این ابزارها را در دستورکار خود قرار داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز, ،,

وی گفت: توسعه صنعت هسته‌ای و موشکی جمهوری اسلامی ایران مدیون تلاش‌ها و مجاهدت‌های شبانه‌روزی صدها دانشمند و متخصصانی است که ترور شهید فخری‌زاده هیچ‌گاه آن‌ها را از ادامه مسیر حقیقی خود دلسرد نخواهند کرد، بلکه با در پیش گرفتن مسیر این شهید بزرگوار راه خود را با جدیت بیشتر ادامه می‌دهند.

,

کارشناس مسائل بین‌الملل با بیان این‌که رژیم صهیونیستی بدون چراغ سبز آمریکا به ترور شهید فخری‌زاده اقدام نمی‌کرد، عنوان کرد: این قبیل ترورها نشان می‌دهد که آمریکا و رژیم صهیونیستی در مقابل قدرت منطقه‌ای، موشکی و راهبردی جمهوری اسلامی ایران عاجز مانده‌ادند؛ بنابراین تلاش می‌کنند با انجام ترورهایی مانع پیشرفت صنایع نظامی و هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران شوند، اما نمی‌دانند که فناوری موشکی و هسته‌ای در ایران بومی شده و فناوری که بومی شود، هرگز از بین نمی‌رود.

,

هانی‌زاده بیان داشت: متأسفانه سکوت شورای امنیت، سازمان ملل و مدعیان حقوق بشر باعث شده تا دوگانگی آنها در جهان اثبات شود و افکار عمومی جهان به این باور خواهند رسید که غرب فقط به ظاهر خود را حامی حقوق بشر نشان می‌دهد، اما در عمل اقدامات ضدحقوق بشری را در دستور کار خود قرار داده است.

,

وی یادآور شد: رژیم صهیونیستی بارها چندین دانشمند هسته‌ای کشورمان را ترور کرده، اما هیچ یک از آنها منجر به رکود در صنعت هسته‌ای و موشکی ما نشده است.

,

این کارشناس مسائل بین‌الملل با اشاره به سیاست‌های مخربانه عربستان و رژیم صهیونیستی در منطقه تصریح کرد: سیاست‌های عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی منطقه را وارد ابعاد جدیدی از بحران کرده که آینده منطفه را مبهم و تیر و تار کرده است. قطعاً عربستان هم در ترور دانشمندان هسته‌ای ایران نقش دارد و در این خصوص نباید از نقش منافقین هم غافل شد.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه