اخبار داغ

برنامه های آموزشی فدراسیون بصورت آنلاین نتیجه خوبی داشته

عزیزی: مسابقات تنیس بهمن ماه در کیش انجام می شود/ باید از فرصت ها برای برون رفت از جایگاه کنونی تنیس بهره ببریم

عزیزی: مسابقات تنیس بهمن ماه در کیش انجام می شود/ باید از فرصت ها برای برون رفت از جایگاه کنونی تنیس بهره ببریم
رییس فدراسیون تنیس گفت: جهت دهی برنامه های فدراسیون تنیس در دوران شیوع کرونا در ابعاد آموزشی بصورت آنلاین انجام شده و با بازخورد بسیار خوبی همراه شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، داود عزیزی رییس فدراسیون تنیس با اشاره به ‌پاندمی کرونا اظهار داشت: متاسفانه فعالیت های رقابتی فدراسیون تنیس همچون بقیه فدراسیون ها تحت تاثیر قرار گرفته تا جاییکه چند رویداد رقابتی را بدلیل اولویت سلامتی جامعه مخاطب خود به تعویق انداختیم اما آنچه مسلم است برنامه ریزی ها را با توجه به شرایط کنونی به سمت برگزاری رویدادهای آموزشی آنلاین جهت دهی کردیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

داود عزیزی گفت: در آخرین اقدام، دوره داوری آنلاین با حضور پرشور 200 داور از سراسر کشور بصورت وبینار برگزار شد و پیش از آن نیز دوره های مربیگری را با حضور مدرسان صاحبنان داخلی برگزار کردیم که خوشبختانه همه دوره های آنلاین بازتاب خوبی داشته و مشارکت جامعه داوری و مربیگری را به همراه داشته است.

,

رییس فدراسیون تنیس گفت: با توجه به همکاری های خوب در ابعاد مختلف با فدراسیون جهانی، ساماندهی مربیان برای حضور در وبینارهای بین المللی هم به خوبی صورت گرفت و مربیان و داوران ایرانی در رویدادهای آموزشی بین المللی هم مشتاقانه مشارکت خوبی داشتند.

,

داود عزیزی انگیزه و ارادت جامعه تنیس برای ارتقا سطح فنی خود و حرکت در راستای متد علمی این رشته را ستایش کرد و اظهار داشت: امیدوارم با توجه به ظرفیت موجود بتوانیم از فرصت های پیش رو برای برون رفت از جایگاه کنونی تنیس ایران در دنیا به بهترین شکل ممکن بهره ببریم.

,

رییس فدراسیون تنیس در خصوص رویدادهای رقابتی این رشته هم توضیح داد: در جلسه هیات رئیسه فدراسیون تنیس با بررسی موضاعات مسابقات، آموزش و داوران مقرر شد مسابقات جام حذفی، بین المللی جوانان، ساحلی و تنیس با ویلچر بهمن ماه سال جاری در جزیره زیبای کیش برگزار شود و همچنین مبالغ ورودی، آیپین سال ۹۹ و جوایز مسابقات مذکور دو بخش آقایان و بانوان مورد تصویب قرار گرفت.

,

عزیزی گفت: رویدادهای رقابتی این رشته در شرایطی انجام می شود که مورد تایید ستاد مقابله با کرونا قرار بگیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه