اخبار داغ

پیام تسلیت فرماندار شهرستان سنقر به مناسبت شهادت دانشمند "شهید محسن فخری زاده"

پیام تسلیت فرماندار شهرستان سنقر به مناسبت شهادت دانشمند "شهید محسن فخری زاده"
غلامرضا مرتضوی فرماندار شهرستان سنقروکلیایی در پیامی شهادت دانشمند هسته ای شهید محسن فخری زاده را تسلیت گفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شبکه اطلاع رسانی مرصاد، غلامرضا مرتضوی فرماندار شهرستان سنقروکلیایی در پیامی شهادت دانشمند هسته ای شهید محسن فخری زاده را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است؛

 
بسم الله الرحمن الرحیم

جنایت صورت گرفته توسط ایادی استکبار جهانی در به شهادت رساندن یکی دیگر از دانشمندان  نخبه، متعهد و انقلابی این سرزمین، بار دیگر چهره کریه تروریسم را به نمایش گذاشت و سند دیگری از مظلومیت ملت رشید ایران و فرزندان عزیز این مرز و بوم را به جهانیان نشان داد.

شهادت شهید والا مقام، دکتر محسن فخری زاده دانشمند متعهد و انقلابی و از مدیران ارشد صنعت دفاعی کشور، این حقیقت را بیش از پیش نمایان ساخت که کشورمان در راه دستیابی به قله های پر عظمت پیشرفت و تعالی، عزمی جدی دارد و در این راه، خون پاک عزیزترین فرزندان خود را، به پای نهال سربلندی نظام اسلامی، هدیه خواهد داد.

اینجانب شهادت این سردار عرصه علم و تعالی میهن را به محضر مقام معظم رهبری، جامعه علمی و دانشگاهی، همرزمانش در سازمان سپند و خانواده مکرم و بزرگوار آن شهید سعید تبریک و تسلیت عرض نموده  و اطمینان دارم، راه پر افتخار این شهید گرانقدر و دیگر شهیدان عرصه علم و دانش، پرصلابت تر از قبل طی خواهد شد، یادش گرامی و راهش پر رهرو باد.

 

غلامرضا مرتضوی

فرماندار شهرستان سنقروکلیایی

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه