اخبار داغ

فرماندار شهرستان سرپل ذهاب:

طرح غربالگری شهید سلیمانی در سرپل ذهاب در حال اجراست/ ارزیابی مثبت از روند طرح

طرح غربالگری شهید سلیمانی در سرپل ذهاب در حال اجراست/ ارزیابی مثبت از روند طرح
محبت جمالی نیا ضمن تقدیر از مشارکت بالای اصناف و بازاریان از اجرای طرح غربالگری خانواده محور با نام سردار شهید سلیمانی در سطح شهر سرپل ذهاب خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محبت جمالی نیا در گفتگو با خبرنگار بازی دراز اظهار داشت: در راستای مبارزه با بیماری و ویروس کووید ۱۹ و ادامه برنامه ریزی و استمرار تعطیلی، در دو هفته‌ای که طرح ملی ستاد مبارزه با کرونا در کشور و شهرستان های قرمز و پرخطر باید ایجاد و هدایت می‌شد به همراه مشارکت بالای مردم اصناف و بازاریان و ثمن ها، NGO و فعالین اجتماعی و حمایت های امام جمعه و تمام مسئولین مرتبط در شهرستان سرپلذهاب این طرح از اول آذرماه روند اجرایی مثبت و خوبی داشته و ارزیابی در قطع انتقال ویروس کرونا در پایان طرح ۱۵ آذر ماه نتیجه‌بخش خواهد بود.

فرماندار سرپل ذهاب افزود: در جریان روند اجرای این طرح از دو اکیپ نظارتی بر حوزه تعطیلی بازار به صورت شبانه استفاده کردیم و تا پاسی از شب روند تعطیلی اصناف و بازار و رعایت پروتکل های بهداشتی را در حوزه ادارات و سازمان‌ها و سطح محیطی شهر را کنترل می‌کنند .

وی ادامه داد: همچنین موضوع ممنوعیت ترددهای غیر بومی و طرح های بومی در شهرستان با همت نیروی انتظامی که این طرح عملاً توسط این نیروی خدوم و همیشه در صحنه به صورت هوشمند و میدانی در حال اجراست با مشارکت بالای مردم در عدم تردد غیرضروری و مخصوصا حضور خوب و پررنگ پرسنل نیروی انتظامی این روند قابل کنترل است .

جمالی نیا گفت: همچنین روند عدم ترددهای بومی در سطح شهر از ساعت ۲۱ الی ۴ صبح با توجه به آگاهی‌بخشی که اتفاق افتاده توسط ستاد کل نیروهای شهرستان که توسط اکیپ های اطلاع رسانی به صورت بوق بلندگو و کشیدن آژیر به اطلاع مردم رسانده شده انجام گرفته است.

وی بیان داشت: پوشیدن ماسک توسط مردم اصناف و بازاریان و تمام شغل های دیگر و همچنین رعایت بهداشتی و همچنین روند آگاه‌سازی که در بحث مهم جلوگیری از مهمانی دادن و مهمانی رفتن و شب نشینی ها را در سطح شهرستان به نحوی فرهنگ سازی شده و این روند فرهنگ سازی توسط اعضای ستاد کرونا با خود مردم و خود اهمیت و همراهی رسانه ها انجام شده که تاثیرگذاری که قطعا این روند در بحث مبارزه با کرونا بی تاثیر نخواهد بود .

فرماندار سرپل ذهاب از اجرای طرح کنترل اپیدمی کوید ۱۹ به صورت محله محور خانواده محور با نام ارزشمند شهید سردار حاج قاسم سلیمانی خبر داد و گفت: با همت پرسنل درمان بهداشت شهرستان، بسیج و همچنین جمعیت سازمان هلال احمر و سایر دستگاه‌های مرتبط الحمدالله روندغربالگری بیماری کوید ۱۹ برای شناسایی افرادی که مبتلا به این بیماری شدند در بین خانواده‌ها و رهگیری نظارت،مراقبت و حمایتی از اول آذرماه در اصناف و بازار و سطح شهر شروع شده است و این مشارکت در حوزه اجتماعی و در حوزه مردم اتفاق افتاده است.

این مقام مسئول گفت: از مردم به منظور همراهی بیش از یک هفته روند تعطیلی بازار و جلوگیری از تردد غیر مجاز و رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح شهرستان به صورت ویژه تقدیر و تشکر می کنیم قطعاً اعمال های صورت گرفته در حوزه کووید ۱۹ برای تثبیت سلامت حوزه مردم و سلامت جسمی و روانی مردم تدبیر شده است و ان شالله با این طرح هدفمند بتوانیم بر این بیماری منحوس غلبه کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ر بازی دراز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه