اخبار داغ

امام جمعه نهبندان مطرح کرد؛

دستاوردهای علمی؛ عامل ایستادگی در برابر تمامی مشکلات/ ترور شهید فخری‌زاده تلنگری برای مذاکره‌طلبان است

دستاوردهای علمی؛ عامل ایستادگی در برابر تمامی مشکلات/ ترور شهید فخری‌زاده تلنگری برای مذاکره‌طلبان است
حجت‌الاسلام خزاعی گفت: دولت باید قدر سرمایه‌های علمی کشور را بداند چراکه امروز علی‌رغم تمام مشکلاتی که داریم اگر کشور سرپا ایستاده به دلیل دستاوردهای علمی دانشمندان داخلی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام و المسلمین عباسعلی خزاعی امام جمعه نهبندان در گفت‌وگو با خاورستان، در خصوص ترور شهید محسن فخری‌زاده، اظهار کرد: ترور ناجوانمردانه این دانشمند هسته‌ای و سردار علم را محکوم کرده و این ضایعه بزرگ را به مقام معظم رهبری، خانواده شهید فخری‌زاده، جامعه دانشگاهی کشور، دانشجویان و تمام پژوهندگان علم تسلیت عرض می‌کنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،,

وی افزود: دشمنان ایران بدانند با به شهادت رساندن دانشمندان هسته‌ای ایران راه آن‌ها متوقف نخواهد شد؛ دشمنان طی سال‌های گذشته شهیدان هسته‌ای از جمله شهریاری، رضایی‌نژاد، علی‌محمدی و احمدی‌روشن را از ما گرفتند اما نه‌تنها راه این شهدا متوقف نشد بلکه مسیر آن‌ها با قدرت ادامه پیدا کرد.

,

امام جمعه نهبندان بیان کرد: شهادت دانشمندان هسته‌ای خسارت سنگینی برای کشور ما دارد اما دستاورهایی که از خون این شهدا نصیب کشور می‌شود، ادامه دادن راه آنها، مصمم‌تر شدن دانش آموختگان این مسیر و ... به تبع بسیار بیشتر از خسارت‌ها است.

,

حجت‌الاسلام خزاعی عنوان کرد: دشمنان بیش از یک دهه است که برای ترور این شخصیت علمی کشور برنامه داشته و به هدف شوم خود نرسیدند. همزمانی ترور شهید فخری زاده با سالگرد شهید شهریاری به این معنا است که دشمنان می‌خواهند یادآوری کنند شهید شهریاری و سایر شهدای هسته‌ای کشور را ما به شهادت رساندیم و این اقدام شوم نشان از اهمیت مسیر در حال طی شدن است.

,

وی به سخن مقام معظم رهبری در خصوص این شهید مبنی بر این‌که راه علمی شهید فخری زاده ادامه پیدا کند و عاملان و آمران شهید مجازات شوند، اظهار کرد: زمان بزن در رو تمام شده و لازم است عاملان این ترور به سزای عمل خود برسند.

,

امام جمعه نهبندان در خصوص بازگشت عده‌ای به برجام و مذاکره با غرب، گفت: از افرادی که قصد مذاکره مجدد دارند باید سوال شود چرا راهی را که حداقل 7 سال است طی شده و غلط است، می‌خواهند مجدد طی کنند و بر آن تاکید دارند؟

,

حجت‌الاسلام خزاعی به سخنان مقام معظم رهبری در شورای عالی هماهنگی اقتصادی اشاره کرد و افزود: ایشان در این جلسه گفتند کشور ایران راهی را که یکبار طی کرده دوباره نمی‌رود و ما دنبال خنثی‌سازی تحریم‌ها هستیم.

,

مذاکره مجدد جای تأسف دارد

, مذاکره مجدد جای تأسف دارد,

وی تأکید کرد: با توجه به خسارت‌هایی که برجام برای کشور ما داشت و بسیاری از امتیازات ما در این زمینه از دست رفت جای بسی تاسف است برای افرادی که مجدد حرف از مذاکره می‌زنند. نمی‌دانم چرا از تجربه تلخ برجام و دور قبل مذاکرات درس نمی‌گیرند؟

,

ترور؛ تبعاتِ ارائه اطلاعات دانشمندان ایرانی به مجامع بین‌المللی است

, ترور؛ تبعاتِ ارائه اطلاعات دانشمندان ایرانی به مجامع بین‌المللی است,

امام جمعه نهبندان در خصوص تبعاتِ ارائه اطلاعات دانشمندان ایرانی به مجامع بین‌المللی، اظهار کرد: زمانی‌که نیروهای آژانس بین‌المللی، سرویس‌های جاسوسی و بازرسان سازمان ملل اصرار بر دریافت اطلاعات دانشمندان هسته‌ای ایرانی، دیدار و مصاحبه با آن‌ها داشتند و این اطلاعات بدون شک توسط این افراد در اختیار رژیم اشغالگر قدس و آمریکا قرار می‌گرفت، خوف این می‌رفت که شاهد تبعات بدی از جمله ترور این دانشمندان باشیم.

,

دولت‌مردان از دانشمندان هسته‌ای محافظت کنند

, دولت‌مردان از دانشمندان هسته‌ای محافظت کنند,

حجت‌الاسلام خزاعی تصریح کرد: از دولتمردان درخواست می‌شود نسبت به دادن اطلاعات دانشمندان هسته‌ای نظارت داشته و از این شخصیت‌های علمی کشور محافظت و حمایت شود. اطلاعات محرمانه دانشمندان هسته‌ای ایران در اختیار دشمنان قرار نگیرد که شاهد ترورهای ناجوانمردانه آنها نباشیم.

,

وی در خصوص تفاوت بین جموری‌خواه و دموکرات، تصریح کرد: در این 42 سالی که از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد بارها تجربه کرده‌ایم که جمهوری‌خواه و دموکرات هیچ فرقی در دشمنی با یکدیگر ندارند.

,

بیشترین دشمنی و تحریم‌ها را از دموکرات‌ها دیدیم

, بیشترین دشمنی و تحریم‌ها را از دموکرات‌ها دیدیم,

امام جمعه نهبندان تاکید کرد: کشور ایران بیشترین دشمنی و تحریم‌ها را از ناحیه دموکرات‌ها دیده است؛ حمله آمریکا به طبس در زمان کارتر که یک دموکرات بود انجام شد، تحریم‌ها در زمان کلینتون و ترور سایر شهدای هسته‌ای در زمان اوباما که همه دموکرات بودند انجام شده است.

,

حجت‌الاسلام خزاعی به تعبیر مقام معظم رهبری از دموکرات‌ها اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری فرمودند دموکرات‌ها با دستکش مخملی که زیر آن مشت چدنی پنهان شده با ایران دست می‌دهند لذا باید مراقب بود. تغییر رئیس جمهور آمریکا نشان از اتمام دشمنی آن‌ها با ایران نیست.

,

وی خاطرنشان کرد: همین بایدن که عده‌ای دنبال مذاکره با او هستند و می‌گویند با ترامپ فرق دارد از ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار رضایت کرده بود و امروز نیز از ترور شهید فخری زاده خوشحالی‌اش را پنهان کرده است.

,

امام جمعه نهبندان با اشاره به این‌که هیچ فرقی بین رؤسای جمهور آمریکا وجود ندارد، تأکید کرد: دولتمردان ایران باید با تبعیت از مقام معظم رهبری نگاه به درون کشور داشته باشند و با توجه به وجود ظرفیت‌های بالاقوه در کشور، برای پیشرفت و رفع مشکلات تلاش کنند. کشور ایران با 15 کشور دیگر همسایه است و می‌تواند ارتباط داشته باشد قرار نیست برای تعامل با کشورهای خارجی حتما با غربی‌ها در ارتباط بود.

,

دلیل ایستادگی کشور در برابر تمامی مشکلات دستاوردهای علمی است/ دولت از سرمایه‌های علمی کشور محافظت کند

, دلیل ایستادگی کشور در برابر تمامی مشکلات دستاوردهای علمی است/ دولت از سرمایه‌های علمی کشور محافظت کند,

حجت‌الاسلام خزاعی تصریح کرد: دولت باید قدر سرمایه‌های علمی کشور را بداند چراکه امروز علی‌رغم تمام مشکلاتی که داریم اگر کشور سرپا ایستاده به دلیل دستاوردهای علمی دانشمندان داخلی است.

,

وی اظهار کرد: دستاوردهای علمی دانشمندان ایرانی کشور را بیمه کرده و با توجه به این‌که دستاوردهای علمی کشور در تمام زمینه‌ها قابل توجه است، می‌طلبد دولت از این سرمایه‌های علمی حفاظت کند.

,

امروز قدرت به داشتن علم است

, امروز قدرت به داشتن علم است,

امام جمعه نهبندان در خصوص توجه به دانشمندان هسته‌ای کشور به سخنی از مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: وقتی مقام معظم رهبری می‌فرمایند "من تا نفس دارم از پیشرفت علمی کشور دفاع می‌کنم"، باید سایر ارکان نظام نیز این مسئله را مورد توجه قرار دهند چراکه امروز قدرت به داشتن علم است و اگر قرار است قدرتمند باشیم باید توان علمی کشور را بالا برده و از دانشمندان حمایت شود.

,

ترور کور شهید فخری‌زاده نشان عجز دشمن است/ عَلم عِلم فخری‌زاده روی زمین نمی‌ماند

, ترور کور شهید فخری‌زاده نشان عجز دشمن است/ عَلم عِلم فخری‌زاده روی زمین نمی‌ماند,

حجت‌الاسلام خزاعی این ترور کور دشمنان را نشانه عجز آن‌ها دانست و افزود: دشمن سال‌هاست دنبال ترور شهید فخری‌زاده است و از پیشرفت علمی کشور ترسیده و نگران است لذا دست به این اقدام بزدلانه زد.

,

وی با بیان این‌که عَلم عِلم شهید فخری‌زاده را شاگردانش برخواهند داشت و این عَلم روی زمین نخواهد ماند، خاطرنشان کرد: اگر قرار بود کشور ایران از مسیر پیشرفت خود بازبماند و با این ترورها عقب‌نشینی کند، زمانی‌که 72 تن از بهترین یاران انقلاب و شهیدان رجایی و باهنر ترور شدند و جنگ بر کشور ما تحمیل شد، متوقف می‌شد.

,

حجت‌الاسلام خزاعی خاطرنشان کرد: اگر چه کشور ایران و تمام کشورهای مسلمان با شهادت سردار سلیمانی دچار خساراتی شد اما امروز برکت خون سردار سلیمانی در تمام خاورمیانه بر سر کشورهای مسلمان و طرفداران حق وجود دارد و حضور این شهید در همه جا احساس می‌شود. در مورد شهید فخری‌زاده نیز اطمینان داریم برکت خون شهید باعث پیشرفت‌های علمی و هسته‌ای بیشتری در کشور خواهد شد.

,

امام جمعه نهبندان به سخنی از شهید مطهری اشاره کرد و گفت: شهید مانند شمعی است که خود می‌سوزد و به دیگران نور می‌دهد. شهادت شهید فخری زاده نیز همین گونه خواهد بود اگرچه خود به شهادت رسید اما دانش آموختگان راهش از او نور گرفته و مسیری روشنی در انتظار آن‌ها است.

,

وی به سخنی از امام خمینی (ره) نیز اشاره کرد و افزود: امام خمینی پس از شهادت شهید مطهری فرمودند "بکشید ما را ملت ما بیدارتر می‌شود".

,

ترور شهید فخری‌زاده تلنگری برای مذاکره‌طلبان

, ترور شهید فخری‌زاده تلنگری برای مذاکره‌طلبان,

حجت‌الاسلام خزاعی خاطرنشان کرد: شهادت شهید هسته‌ای محسن فخری‌زاده عده زیادی را که غافل بودند بیدار کرده و این اقدام برای آن‌هایی که دنبال مذاکره مجدد با آمریکا هستند تلنگری شد که بدانند می‌خواهند چه اقدامی انجام دهند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه