اخبار داغ

معاون سیاسی استاندار سمنان:

وضعیت استان سمنان از نظر کرونا به ثبات رسیده است

وضعیت استان سمنان از نظر کرونا به ثبات رسیده است
خجسته پور با اشاره به اینکه در حال حاضر وضعیت استان ازنظر کرونا به ثبات رسیده است، گفت: همچنان تارسیدن به مرحله کنترل و مدیریت بیماری باید تلاش کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، حبیب الله خجسته پور بعدازظهر یکشنبه در آئین تودیع و معارفه فرماندار سمنان به میزبانی دفتر فرماندار ضمن بیان اینکه استان هم ازنظر میزان فراگیری و هم در میزان مرگ‌ومیر ناشی از کرونا روند کاملاً نزولی داشته است، اظهار داشت: در حال حاضر وضعیت این استان ازنظر بیماری کرونا به ثبات رسیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

وی با تأکید بر اینکه تا رسیدن به مرحله مدیریت و کنترل این بیماری راه زیادی باقی‌مانده و باید تلاش مضاعف داشته باشیم، تصریح کرد: همراهی آحاد مردم و تلاش و پا به کار بودن مسئولان استان در ایجاد ثبات در وضعیت شیوع این بیماری نقش مؤثری داشته است.

,

جایگاه مهم فرمانداری‌ها در مدیریت شهری

, جایگاه مهم فرمانداری‌ها در مدیریت شهری,

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان با اشاره به‌ضرورت توجه بیش‌ازپیش مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای ریشه‌کنی کرونا بیان کرد: بی‌تردید توقف فعالیت اصناف، بازاریان و کسبه مشکلات زیادی در خصوص پرداخت اجاره محل، چک‌های صادرشده و نیز مشکلات مالی برای این قشر ایجاد می‌کند.

,

خجسته پور بابیان اینکه اغما سازی به‌عنوان مهم‌ترین اقدام در دستور کار مجریان و مسئولان ستادهای مدیریت مقابله با کرونا در سطح شهرستان‌های استان قرار گیرد، افزود: امنیت، سلامت و معیشت مردم به‌عنوان مهم‌ترین دستور کار و راهبرد مدیران در وضعیت فعلی است.

,

وی در ادامه با تأکید بر اینکه فرمانداری شهرستان یک جایگاه مهم و حساس در بحث مدیریت شهری است، تصریح کرد: در سطح مدیریت ارشد، میانی و خرد کشور همیشه تغییر و جابجایی به‌عنوان امری مرسوم و معمول بوده است.

,

برگزاری ۲ انتخابات سرنوشت‌ساز در سال آتی

, برگزاری ۲ انتخابات سرنوشت‌ساز در سال آتی,

معاون استاندار سمنان با تأکید بر اینکه خداوند نیز در قرآن کریم دست‌به‌دست شدن امور را فرموده‌اند، گفت: بی‌تردید یکی از مهم‌ترین امور، بحث مدیریت در جامعه اسلامی است که باهدف کیفیت‌بخشی به انجام کار و بهره‌مندی از تجربیات جدید در سطح کشور به انجام می‌رسد.
خجسته پور انجام هرگونه انتصاب در استان سمنان را به‌واسطه قدمت، اصالت و دانشوری مردم این خطه از میهن اسلامی مستلزم دقت نظر و توجه خاص دانست و اضافه کرد: دو انتخابات بزرگ کشور در سال ۱۴۰۰ انجام می‌شود که این دو انتخابات یکی در عالی‌ترین سطح ملی و دیگری در محلی‌ترین سطح شهرستان به انجام می‌رسد.

,
,

وی با اشاره به اهمیت ویژه انتخابات آتی بیان کرد: انتصاب مسئولان کارآمد و مدبر در این راستا نقش مؤثری برای برگزاری پرشور و باشکوه انتخابات ایفا می‌کند.

,

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان با اشاره به ترور شهید محسن فخری زاده، اظهار داشت: این شهید تمام زندگی، آبرو و وقت خود را برای خدمت به مردم سرزمینش بکار گرفت و درنهایت نیز مزد خود را با شهادت دریافت کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه