اخبار داغ

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرپل ذهاب:

دشمنان با اقدامات تروریستی درکارنامه‎ خود ثرسوایی را بت می کنند

دشمنان با اقدامات تروریستی درکارنامه‎ خود ثرسوایی را بت می کنند
عزت اله شریفی در خصوص ترور شهید فخری زاده گفت: دشمنان با چنین اقدامات تروریستی رسوایی و بدنامی در کارنامه‎ خود ثبت خواهند کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عزت اله شریفی در گفتگو با خبرنگار بازی دراز در خصوص ترور شهید والامقام فخری زاده اظهار داشت: یک بار دیگر دستان آلوده به خون بشریت از آستین بدخواهان ایران و فرومایگان دنیای استکبار به ویژه رژیم جعلی صهیونیستی این دشمن غدار و قسم خورده ایران عزیزمان بیرون آمد و با وقاحت تمام به ترور یکی از دانشمندان کم نظیر هسته ای و دفاعی کشورمان اقدام کرد.

وی افزود: منادیان دروغین حقوق بشر که فریاد آزادی خواهی شان گوش فلک را کر کرده است, بدانند این گونه اقدامات رذیلانه و شرم آور ذره ای در اراده ی پولادین فرزندان این مرز و بوم برای رسیدن به جایگاه واقعی ایران در عرصه ی جهانی، خللی وارد نخواهد کرد.

وی ادامه داد: رسوایی و بدنامی دشمنان در کارنامه ننگین شان در تاریخ ثبت و ضبط خواهدشد تا آیندگان بر ادعاهای پوچ و باطل شان بهتر قضاوت کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرپل ذهاب گفت: شهید محسن فخری زاده، نمونه ای از هزاران ایرانی وطن پرست و مهین دوست بود که عمر گران بهای خود را در راه اعتلای علمی میهن عزیزمان ایران ارزانی داشت و با سرافرازی به دیدار معبود خویش شتافت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه