اخبار داغ

منصوری:

دشمن درصدد حذف شخصیت‌های تأثیرگذار در جمهوری اسلامی است

دشمن درصدد حذف شخصیت‌های تأثیرگذار در جمهوری اسلامی است
نخستین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: از همان پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز سیاست دشمن حذف شخصیت‌های تأثیرگذار در جمهوری اسلامی ایران بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، جواد منصوری، نخستین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه خبری تهران نیوز، اظهار داشت: قدرت‌های استعماری برای ادامه سلطه خودشان، مجموعه‌ای از اقدامات را تعریف می‌کنند؛ بنابراین این‌گونه نیست که فقط آنها به فعالیت‌های اقتصادی یا نظامی و سیاسی اکتفا کنند، بلکه به مجموعه‌ای از اقدامات در زمینه‌های مختلف انجام می‌دهند که برای هر کدام هم برنامه‌ریزی کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز, جواد منصوری,

وی با بیان اینکه اشخاص در جمهوری اسلامی ایران از اهمیت بسیاری بالایی برخوردار هستند و به همین خاطر قدرت‌های استکباری تلاش می‌کنند تا اشخاص را هدف قرار دهند، گفت: دشمنان از همان روزهای نخستین انقلاب برای حذف شخصیت‌های تأثیرگذار در جمهوری اسلامی برنامه‌ریزی کردند.

,

فرمانده پیشین کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: حتی بنی‌صدر هم که از نظام طرد شده بود در حال فرار از کشور گفته بود که سیاست قطع رئوس نظام را در دستورکار قرار خواهیم داد که بعد از آن ترورهای هفتم تیر ماه و هشتم شهریور ماه را رقم زدند.

,

منصوری با تأکید بر این مطلب که در ۴۱ سال گذشته با اتخاذ این سیاست از سوی دشمن، اشخاص بسیاری در جمهوری اسلامی ترور شدند، یادآور شد: هرکدام از این افراد می‌توانستند برای جمهوری اسلامی تأثیرات فوق‌العاده‌ای را به همراه داشته باشند، اما دشمن این شخصیت‌ها را از ما گرفت.

,

وی با بیان خاطره‌ای گفت: در روز نهم تیر ماه ۱۳۶۰ وقتی‌که مردم فریاد می‌زدند «آمریکا در فکر چیه ایران پر از بهشتیه» من گفتم این شعار را سر ندهید و واقعیت ندارد؛ چون دشمن به خوبی به شخصیت و تأثیرگذاری شهید بهشتی پی برده و به همین خاطر او را ترور کرده است.»

,

آمریکا با کلیت نظام جمهوری اسلامی مشکل دارد

, آمریکا با کلیت نظام جمهوری اسلامی مشکل دارد,

این تحلیلگر امور بین‌الملل به اهمیت و جایگاه شهید فخری‌زاده اشاره کرد و بیان داشت: شهید فخری‌زاده جزء شخصیت‌هایی به شمار می‌رود که در جمهوری اسلامی ایران از تأثیرگذاری بالایی برخوردار بود و به همین دلیل دشمن با جمع‌آوری اطلاعات و نفوذ در برخی نهادهای داخلی این شخصیت را تحت نظر گرفت و سپس به شهادت رساند.

,

منصوری با بیان اینکه آمریکایی‌ها با این ترور به ما این پیام را دادند که اصل سیاستشان در قبال جمهوری اسلامی تغییر نکرده است، اظهار کرد: دیگر بحث بایدن و ترامپ مطرح نیست، بلکه آمریکا با کلیت نظام جمهوری اسلامی در تضاد بوده و این یک موضوع آشتی‌ناپذیر است؛ لذا نباید ما این باور را داشته باشیم که اهداف و سیاست‌های آمریکا تغییر کرده است.

,

نخستین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکا هرگاه به این جمع‌بندی برسد که باید شخصیتی را ترور کنند، قطعاً به انجام آن مبادرت خواهد ورزید و فرقی نمی‌کند دموکرات باشد یا جمهوری‌خواه و حتی ممکن است برخی دولت‌های منطقه که با کلیت نظام جمهوری اسلامی مشکل دارند، دست به ترور شخصیت‌های ایرانی بزنند.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه