اخبار داغ

مرتضایی فرد:

نتایج وام ضروری ۱۰ میلیون تومانی بازنشستگان کشوری اعلام شد

نتایج وام ضروری ۱۰ میلیون تومانی بازنشستگان کشوری اعلام شد
مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از مشخص شدن نتایج ثبت نام اینترنتی وام ضروری ۱۰ میلیون تومانی این صندوق خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود مرتضایی فرد با اشاره به مشخص شدن نتایج ثبت نام وام ضروری ۱۰ میلیون تومانی این صندوق گفت: نتایج مرحله نخست ثبت نام وام ضروری که ۳۰ آبان ماه مهلت ثبت نام آنلاین آن به اتمام رسیده بود، مشخص شده و ۱۲۹ هزار و ۷۵۰ نفر واجد شرایط دریافت این تسهیلات شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
مرتضایی فرد با بیان اینکه نتایج و اسامی واجدان شرایط از ۱۰ آذرماه در سایت اصلی صندوق بازنشستگی قابل مشاهده است گفت: اسامی واجدین شرایط در سایت صندوق به نشانیcspf.ir قرار گرفته و افراد می توانند با شماره دفترکل بازنشستگی، کد ملی و شماره حساب بانک صادرات که از آن حقوق بازنشستگی دریافت می کنند، نتایج اعلامی را مشاهده کنند.
,
 
,
وی به متقاضیانی که از لیست دریافت کنندگان وام ضروری در این مرحله حذف شده اند، اشاره کرد و افزود: ورثه پسر که در سه سال آینده از لیست وظیفه بگیری حذف می شوند، وظیفه بگیران تک ورثه‌ای که سن آنان بیش از ۸۰ سال باشد، بازنشستگان و وظیفه بگیرانی که حکم ترمیم سال جاری برای آنان صادر نشده باشد و رکوردهایی که فرم رضایت نامه وراث آنها در سامانه تایید نشده باشد، چهار دسته‌ای هستند که در ابتدا از لیست واجدان شرایط حذف شده اند.
,
 
,
مرتضایی فرد در ادامه اظهار داشت: پس از حذف این چهار گروه، تمامی متقاضیان باقی مانده بر اساس عواملی چون مجموع مانده وام های ضروری دریافتی (به ترتیب از کمترین به بیشترین مجموع وام دریافتی) و حقوق دریافتی (بر اساس آخرین حکم صادره و به ترتیب از کمترین به بالاترین حقوق دریافتی) به صورت سراسری اولویت بندی شدند و در نهایت تعداد ۱۲۹ هزار و۷۵۰ نفر واجد شرایط دریافت وام شدند.
,
 
,
مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه سقف اولویت بندی پرداخت وام برای هر ماه ۲۱ هزار و ۶۲۵ دفترکل است گفت: این تسهیلات در شش مرحله پرداخت می شود که در مجموع ۱۲۹ هزار و ۷۵۰ دفترکل وام را دریافت می کنند.
,
مرتضایی فرد یادآور شد: تسهیلات از اواخر آذر ۹۹ تا اردیبهشت ۱۴۰۰ به حساب واجدان شرایط واریز می شود.
,


انتهای پیام/ 
 منبع: مهر 

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه