اخبار داغ

ایستگاه چهارم: ذوب آهن _صنعت نفت آبادان

ایستگاه چهارم: ذوب آهن _صنعت نفت آبادان
در ادامه لیگ برتر و در هفته بیست و چهارم تیم فوتبال ذوب آهن در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف تیم صنعت‌ نفت آبادان خواهد رفت؛ این بازی روز سه شنبه ساعت 13:30 برگزار خواهد شد؛ صنعت نفت آبادان با 4 امتیاز در رده دهم جدول قرار گرفته است و ذوب آهن با سه امتیاز در ده یازدهم جدول قرار گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ در ادامه لیگ برتر و در هفته بیست و چهارم تیم فوتبال ذوب آهن در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف تیم صنعت‌ نفت آبادان خواهد رفت؛ ین بازی روز سه شنبه ساعت 13:30 برگزار خواهد شد؛ صنعت نفت آبادان با 4 امتیاز در رده دهم جدول قرار گرفته است و ذوب آهن با سه امتیاز در ده یازدهم جدول قرار گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز, ؛,

قضاوت این دیدار به عهده سید وحید کاظمی خواهد بود و محمدعلی پورمتقی، اسماعیل احمدیو حسین زمانی وی را در قضاوت یاری خواهند کرد و ناظر این بازی نیز ایرج نظری است.

,

صنعت نفت یک پیروزی، یک شکست و یک تساوی به دست آورده است اما ذوب آهن تا کنون سه تساوی به دست آورده و با توجه به نزدیکی امتیازی این دو تیم، نتیجه این بازی برای هر دو اهمیت دارد.

,

در تیم فعلی ذوب‌آهن میلاد جهانی، محمد قریشی، قاسم حدادی‌فر و مسعود ابراهیم‌زاده از جمله بازیکنانی هستند که سابقه پوشیدن پیراهن هر 2 تیم را در کارنامه خود دارند.

,

شاگردان رحمان رضایی که هنوز نتوانستند طمع پیروزی را در سه بازی اخیر بچشند در این بازی نیز برای کسب اولین برد خود، کار سختی در مقابل شاگردان سید سیروس پورموسوی دارند، چرا که این تیم در بازی قبل مقابل شهرخودرو نشان داد که تیم خوب و در فاز هجومی بسیار خطرناک است.

,

البته شاگردان رحمان رضایی نیز در این سه بازی کم با بدشانسی و اشتباهات داوری درگیر بودند و بسیار امیدوارند این بازی روی دیگری برای آن ها باشد و دست پر به اصفهان بازگردند اما به هر حال تساوی در این بازی نیز برای ذوب آهن نمی تواند چندان نتیجه بدی قلمداد شود.

,

برنامه های بازی های هفته چهارم:

,

دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹

, دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹,

ماشین سازی تبریز- گل گهرسیرجان – ساعت ۱۶:۳۰- ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی تبریز

,

فولاد خوزستان – آلومینیوم اراک – ساعت ۱۶:۳۵- ورزشگاه شهدای فولاد اهواز

,

پرسپولیس – شهرخودرو مشهد – ساعت ۱۶:۱۵- ورزشگاه آزادی تهران

,

سه شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۹

, سه شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۹,

مس رفسنجان – تراکتورتبریز – ساعت ۱۶:۱۰- ورزشگاه شهدای صنعت مس

,

فولاد مبارکه سپاهان – سایپا تهران – ساعت ۱۶:۲۰- ورزشگاه  نقش جهان

,

صنعت نفت آبادان – ذوب آهن اصفهان – ساعت ۱۶:۴۰- ورزشگاه تختی آبادان

,

پیکان تهران – استقلال تهران – ساعت ۱۶:۱۵- ورزشگاه شهدا شهر قدس

,

نساجی مازندران – نفت مسجدسلیمان – ساعت ۱۶:۱۰- ورزشگاه شهید وطنی قشائمشهر

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه