اخبار داغ

کارشناس مسائل بین الملل:

عربستان منابع مالی عملیات‌های تروریستی در ایران را تأمین می‌کند

عربستان منابع مالی عملیات‌های تروریستی در ایران را تأمین می‌کند
زنگنه با بیان اینکه عربستان در ترور دانشمندان هسته‌ای ایران نقش دارد، گفت: برنامه‌ریزی برای انجام یک ترور نیازمند تأمین هزینه‌های لجستیکی و مالی آن است؛ لذا عربستان حاضر است این هزینه را پرداخت کند تا شخصیت‌های ایرانی ترور شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تهران نیوز، صباح زنگنه، کارشناس مسائل بین‌الملل در گفت‌وگویی اظهار داشت: ترامپ آن‌قدر از شکست در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا خشمگین است که تلاش می‌کند تا اقدامی را انجام دهد که دولت بایدن نتواند به راحتی در مناسبات جهانی کار کند و یا سیاست‌های او را تغییر دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تهران نیوز,

وی افزود: ترور دانشمندان هسته‌ای کشورمان به  خاطر روحیه کینه‌توزانه دشمنان نسبت به جمهوری اسلامی ایران است.

,

کارشناس مسائل بین‌الملل با بیان اینکه عربستان در ترور دانشمندان هسته‌ای ایران نقش دارد، گفت: برنامه‌ریزی برای انجام یک ترور نیازمند تأمین هزینه‌های لجستیکی و مالی آن است؛ لذا عربستان حاضر است این هزینه را پرداخت کند تا شخصیت‌های ایرانی ترور شوند.

,

زنگه معتقد است؛ قبلاً هم دشمن اعلام کرده بود که جنگ را به داخل ایران خواهیم برد؛ بنابراین عملیات‌های تروریستی در داخل ایران نوعی از این جنگ محسوب می‌شود.

,

وی بیان کرد: طراحی و اجرای عملیات‌های تروریستی با رژیم صهیونیستی و آمریکاست و تأمین هزینه‌های مالی این عملیات‌ها را عربستان صعودی برعهده گرفته است.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه