اخبار داغ

تلاشمان شکستن رأی پرونده ویلموتس است

سلطانی فر: برای موفقیت پرسپولیس در آسیا کوتاهی نمی کنیم/ انتخاب مدیرعامل استقلال بر عهده هیات مدیره است

سلطانی فر: برای موفقیت پرسپولیس در آسیا کوتاهی نمی کنیم/ انتخاب مدیرعامل استقلال بر عهده هیات مدیره است
وزیر ورزش و جوانان گفت: تلاش همه ما در وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال شکستن رأی ویلموتس در دادگاه عالی ورزش است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود سلطانی فر که در کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی حاضر شده بود بعد از پایان جلسه سه ساعته این کمیسیون اظهار داشت: به دعوت دوستان در مجلس به کمیسیون فرهنگی آمدم که خوشبختانه درباره خیلی از مباحث و مسائل ورزش صحبت شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: در مورد پرونده ویلموتس با توجه به شرح تفضیلی که صادر شده و پرونده‌ای که به دادگاه عالی ورزش رفته تلاش ما و به ویژه فدراسیون فوتبال بر این است که با استخدام وکلای خبره بتوانیم در دادگاه CAS بتوانیم رأی پرونده ویلموتس را بشکنیم.

, CAS,

وزیر ورزش و جوانان درباره شرایط تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا اشاره کرد: تمام تمرکز وزارت ورزش بر این است که پرسپولیس به عنوان نماینده فوتبال ما بتواند در این بازی مهم عنوان قهرمانی را به دست آورد. ما اصلاً در این مورد کوتاهی نخواهیم کرد و در این رابطه مدیر عامل باشگاه در حال هماهنگی بهتر، قبل از حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا است.

,

سلطانی فر درباره این که پرسپولیس مدیر عاملش معرفی شده، اما استقلال هنوز بدون مدیر عامل است، گفت: در این مورد هم مشکل خاصی نیست و هیات مدیره باشگاه استقلال وظیفه دارد تا مدیر عاملش را انتخاب کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه