اخبار داغ

استاندار لرستان:

بودجه لرستان ۶۵ درصد افزایش یافت

بودجه لرستان ۶۵ درصد افزایش یافت
خادمی، استاندار لرستان گفت: بودجه جاری امسال استان لرستان به 624 میلیارد تومان رسیده و بیش از 65 درصد افزایش یافته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، سید موسی خادمی با اشاره به افزایش رقم بودجه استان اظهار داشت: بودجه لرستان در بخش جاری امسال رقمی معادل ۴۰۷ میلیارد تومان بود که با پیگیری های صورت گرفته به ۶۲۴ میلیارد تومان افزایش یافت و حدود ۶۵٫۷ درصد رشد دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک،,

وی افزود: در حوزه عمرانی بودجه استان از ۳۲۷ میلیارد تومان در سال جاری به ۶۲۱ میلیارد تومان برای سال آینده رسیده که ۸۰ درصد افزایش یافته است.

,

استاندار لرستان تصریح کرد: امیدواریم با تلاش مدیران دستگاه های اجرایی، از این اعتبارات در جهت توسعه استان بهره لازم برده شود.

,

خادمی گفت: با پیگیری های به عمل آمده علاوه بر اعتبارات ابلاغی از محل پیوست های قانون بودجه در ردیف عمرانی و ردیف دیگری تحت عنوان توازن، منابعی تأمین شده که متعاقبا به استان ابلاغ می‌ شود.

,

وی با اشاره به پروژه های استان عنوان کرد: در حوزه پروژه های نیمه تمام استان، طرح هایی که پیشرفت فیزیکی بالاتری دارند در اولویت تخصیص بودجه قرار گرفته و عملیات تکمیل آنها اجرایی می شود.

,

استاندار لرستان در خصوص پروژه آزاد راه خرم‌آباد به اراک خاطرنشان کرد: این پروژه در حال فعالیت است و احتمالا تا پایان سال تکمیل می شود که البته اگر به دلیل مشکل معارضین محلی این موضوع به تعویق بیفتد، نهایتا تا خرداد به بهره برداری می رسد.

,

خادمی بیان کرد: تمامی منابع مالی این پروژه تامین شده و با مشارکت قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) عملیات اجرایی آن به خوبی در حال انجام است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه