اخبار داغ

نبود فکری لطمه‌ای به تیم نمی‌زند؛

پرورش‌خواه: استقلال اصلاً برنامه‌ای ندارد/ سرمربی باید حواشی را از تیم دور کند

پرورش‌خواه: استقلال اصلاً برنامه‌ای ندارد/ سرمربی باید حواشی را از تیم دور کند
مهاجم اسبق تیم استقلال گفت: آقای مرفاوی و آقای مظلومی تجربه لازم را برای نشستن روی نیمکت دارند و نبود محمود فکری آن‌چنان به‌چشم نخواهد آمد.
[

بهروز پرورش‌خواه، بازیکن اسبق تیم استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا درباره شرایط فعلی آبی‌های پایتخت اظهار داشت: شروع مسابقات لیگ برتر همیشه با مشکلاتی مواجه بوده و هفته‌های اول لیگ به شناخت بیشتر تیم‌ها از یک‌دیگر سپری می‌شود. استقلال هم نشان داده که فعلاً از ثبات مناسبی برخوردار نیست و عملکرد تیم با فرازونشیب‌های زیادی روبه‌روست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در ادامه صحبت‌هایش و با اشاره به بازی استقلال مقابل پیکان افزود: پیکان هم تیم خوبی‌ست و تارتار مربی خوبی نشان داده است. امیدوارم استقلال بتواند با یک نمایش خوب و عملکرد مناسب پیروز این بازی لقب بگیرد. استقلال اگر ادعای قهرمانی دارد نباید از این امتیازات ابتدای فصل به‌راحتی بگذرد.

,

, ,

پرورش‌خواه در مورد تغییر فرم بازی استقلال با هدایت فکری عنوان کرد: هر مربی تاکتیک‌ها و تفکرات مخصوص به خودش را دارد اما من استقلال استراماچونی را بیشتر دوست داشتم چون به فوتبال تهاجمی پای‌بند بود. البته تیم فرهاد مجیدی و مجید نامجومطلق هم بازی روانی را ارائه می‌داد اما وضعیت فعلی استقلال با این سیستم بازی اصلاً خوب نیست. برنامه‌های محمود فکری هنوز توسط ترکیب دریافت و اجرا نشده و این موضوع باعث می‌شود تا استقلال خوب بازی نکند.

,

مهاجم سابق تیم استقلال در خصوص چند بازی اخیر آبی‌ها بیان کرد: از طرز بازی استقلال راضی نیستم و خریدهای تازه هم هنوز نشان نداده‌اند که در حد نام استقلال هستند یا نه. تیم اصلاً دل‌چسب بازی نمی‌کند و این 2 بردی هم که به‌دست آمد از روی بازی زیبا نبود. مقابل صنعت‌مس که دو نیمه کاملاً متفاوت را داشتیم و در برابر ماشین‌سازی هم تنها با یک ضربه آزاد و بدون برنامه خاصی به 3 امتیاز رسیدیم.

,

, ,

وی به اتفاقات بازی استقلال با فولاد هم اشاره داشت و تاکید کرد: در اهواز هم که حواشی امان استقلال را برید و بازی را باختیم. تیم باید آرامش داشته باشد و از حاشیه‌ها دور باشد، نه این‌که بیش‌تر به آن دامن بزنیم. این‌که فولادی‌ها در خانه خود بخواهند حاشیه‌سازی کنند امری طبیعی‌ست اما سرمربی و بازیکنان تیم استقلال باید خویشتن‌دار باشند.

,

پرورش‌خواه درباره عدم حضور فکری در تقابل آبی‌ها با پیکان گفت: بی‌تاثیر نیست اما فکر نمی‌کنم مشکل خاصی هم به‌وجود بیاید. آقای مرفاوی و آقای مظلومی تجربه لازم را برای نشستن روی نیمکت دارند و نبود محمود فکری آن‌چنان به‌چشم نخواهد آمد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه