اخبار داغ

تصمیم بر فعالیت گروهی و خرد جمعی‎ست؛

شایان: زیرساخت‌های دوومیدانی کشور باید تقویت شود/ سیاست‌های فدراسیون عوض شده

شایان: زیرساخت‌های دوومیدانی کشور باید تقویت شود/ سیاست‌های فدراسیون عوض شده
عضو کمیته پرش فدراسیون دوومیدانی گفت: سیاست‌های جدیدی برای اداره فدراسیون توسط هاشم صیانی ارائه شد و یکی از همین سیاست‌ها، تشکیل کمیته‌ها به‌جای سازمان تیم‌های ملی بود.
[

حسین شایان، قهرمان سابق دوومیدانی آسیا و عضو کمیته پرش این فدراسیون در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا درباره شرایط فعلی فدراسیون دوومیدانی اظهار داشت: بعد از انتخابات فدراسیون و تعیین رئیس جدید، سیاست‌های جدیدی برای اداره فدراسیون توسط هاشم صیامی ارائه شد و یکی از همین سیاست‌ها، تشکیل کمیته‌ها به‌جای سازمان تیم‌های ملی بود. قبلاً تصمیم‌گیری‌ها یک‌کاسه بود اما الان قرار بر این است که هر کمیته‌ای جداگانه تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در ادامه صحبت‌هایش افزود: الان تصمیم بر فعالیت گروهی و خرد جمعی‎ست و من با این موضوع نه مخالفم و نه موافق. برنامه‌های کمیته پرش برای اردوها، تمرینات و مسائل دیگر تیم‌های ملی به فدراسیون ارائه شده باید صحت و سقم این خرد جمعی در عمل مشخص شود. کمیته‌ها در واقع اجراکننده سیاست‌های فدراسیون دوومیدانی هستند و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم.

,

, ,

ملی‌پوش اسبق پرش ارتفاع تیم ملی دوومیدانی ایران در مورد خبر حضور مربیان خارجی برای رده‌های پایه کمیته‌ها بیان کرد: قرار است تا ورزشکارانی که سطح بالاتری دارند و شانس مدال هم هستند، شرایط متفاوتی با دیگران داشته باشند. این‌که در رده‌های پایه مربی خارجی داشته باشیم و در بزرگسالان نه، کمی متناقض است. البته من از کمیته‌های دیگر خبری ندارم اما برای کمیته پرش اقدام به تشیکل دو گروه A و B کرده‌ایم که گروه اول شانس کسب مدال و سهمیه ما هستند و گروه دوم هم جوان‌ترها.

, A, B,

شایان به آینده رشته پرش هم اشاره کرد و گفت: نگاهی طولانی‌مدت به این رشته داریم و امیدواریم در سال‌های آینده با مدال‌های آسیایی و سهمیه‌های المپیک افتخارآفرین باشیم. حمیدرضا کیا را در پرش 3گام داریم که نفر اول جوانان آسیاست و پتانسیل قهرمانی در آسیا را هم دارد. مهسا میرزاطبیبی، کیوان قنبرزاده و چندنفر دیگر هم هستند که شانس‌های ما قلمداد می‌شوند.

,

, ,

وی درنهایت گفت: باید زیرساخت‌ها و امکانات فراهم شود تا ورزشکاران به این رشته‌ها جذب شود. الان در برخی رشته‌ها با فقر دوومیدانی‌کار مواجه هستیم و این امر نیازمند توجه بیشتر فدراسیون است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه