اخبار داغ

مربی نفت مسجدسلیمان: شناخت خوبی از نساجی داریم/ تقابل دو تیم پرطرفدار شمال و جنوب جذاب است

مربی نفت مسجدسلیمان: شناخت خوبی از نساجی داریم/ تقابل دو تیم پرطرفدار شمال و جنوب جذاب است
مربی نفت مسجد سلیمان گفت: شناخت خوبی نسبت به تیم نساجی داریم و به نظرم بازی فردا خوب و جذاب شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید محافظت‌کار عصر امروز در نشست خبری قبل از دیدار نساجی و نفت مسجد سلیمان، اظهار کرد: بازی فردا تقابل دو تیم باریشه و بااصالت کشور است که در شمال و  جنوب کشور هواداران زیادی دارند و با همدیگر ارتباط خوبی دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: امیدواریم بازی فردا، بازی خوب و مورد قبول برای مردمی باشد که در پای تلویزیون می‌بینند.

,

مربی نفت مسجد سلیمان با اشاره به اینکه شرایط تیم خوب است و تیم ما جوان و باانگیزه است، اضافه کرد: تمامی نفرات تیم سعی می‌کنند توصیه‌های سرمربی تیم را در زمین پیاده کنند و روز به روز به دنبال پیشرفت هستند و خودشان هم می‌دانند برای اینکه پیشرفت کنند باید هر روز بهتر از قبل باشند.

,

محافظت‌کار ادامه داد:  قطعا در بازی فردا هم تمام بازیکنان تیم تلاش‌شان را می‌کنند تا عملکرد قابل قبولی از خودشان نشان دهند.

,

وی با اعلام اینکه برای بازی فردا بازیکن محروم نداریم، تصریح کرد: مصدوم تیم سیروان قربانی است که دو هفته مصدوم شده است.

,

مربی تیم مسجد سلیمان در پاسخ به این سوال که نبود هواداران چه لطمه‌ای به فوتبال می‌زند، خاطرنشان کرد: امیدواریم هرچه سریع‌تر این ویروس ریشه‌کن شود و زندگی برای همه مردم دنیا به حالت عادی برگردد؛ قطعا فوتبال با هوادارانش در دنیا پرطرفدار است و امیدواریم با شرایط عادی هواداران به ورزشگاه برگردند و شاهد شور و شوق در سطح جامعه باشیم.

,

محافظت‌کار در پایان گفت: باتوجه به اینکه سرمربی تیم خیلی خوب تیم‌‌های حریف و رقبا را بررسی و آنالیز می‌کنند فکر می‌کنم شناخت خوبی نسبت به این تیم داریم  به نظر من فردا بازی خوب و جذابی شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه