اخبار داغ

فرمانده انتظامی هرمزگان خبر داد؛

کشف پرونده اخلال در نظام اقتصادی در هرمزگان

کشف پرونده اخلال در نظام اقتصادی در هرمزگان
جعفری با اشاره به کشف ۳ هزار و ۶۹۹ تن سیمان تاریخ مصرف گذشته به ارزش ده میلیارد ریال در استان گفت: در خرداد ماه سال جاری این سیمان ها به کشور قطر صادر و با توجه به انقضاء تاریخ آنها(سال ۲۰۱۸)، سیمان ها به کشور عودت داده می شود و مسئولین کارخانه با سوء نیت و در جهت کسب منفعت اقدام به فروش غیره قانونی سیمان ها به شرکت های بتن سازی شهرستان کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ سردار غلامرضا جعفری، فرمانده انتظامی هرمزگان صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای برخورد با اخلال گران نظام اقتصادی کشور و در پی اعلام کارشناسان سازمان صمت مبنی بر فروش و عرضه سیمان تاریخ گذشته در سطح شهرستان بندرعباس، پیگیری موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: کارشناسان اداره مبارزه با جرائم اقتصادی استان پس از هماهنگی قضائی در قالب اکیپ گشت مشترک و در معیت کارشناسان تعزیرات حکومتی و اداره صمت از انبار دپوی سیمان واقع در گمرک شهید رجایی بازدیدکردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان تصریح کرد: با بررسی های انجام شده مشخص شد مقدار 3هزار و 699 تن سیمان پرتلند در خرداد ماه سال جاری به کشور قطر صادرو با توجه به انقضاء تاریخ آنها(سال 2018)، سیمان ها به کشور عودت می شود و مسئولین کارخانه با سوء نیت و در جهت کسب منفعت اقدام به فروش غیره قانونی سیمان ها به شرکت های بتن سازی شهرستان کرده اند.

جعفری با اشاره به اینکه نماینده کارخانه احضار و پس از انجام تحقیقات پرونده تکمیلا به همراه متهم جهت کسب تکلیف قضائی به تعزیرات حکومتی ارسال شد، خاطرنشان کرد:  ارزش کالای کشف شده برابر اعلام کارشناسان 10 میلیارد ریال است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز؛,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه