اخبار داغ

مدیر شبکه بهداشت درگز مطرح کرد:

درگز در وضعیت نارنجی کرونایی/ مردم دورهمی خانوادگی را تعطیل کنند

درگز در وضعیت نارنجی کرونایی/ مردم دورهمی خانوادگی را تعطیل کنند
حمیدرضا سلیمی گفت: با اعمال محدودیت های اخیر، وضعیت شهرستان از لحاظ شیوع بیماری کرونا و تعداد بیماران بستری بهتر شده اما همچنان در وضعیت نارنجی هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا سلیمی مدیر شبکه بهداشت و درمان درگز در گفتگو با خبرنگار صبح توس؛ ضمن ارائه آماری در خصوص وضعیت ابتلای شهروندان درگزی به کرونا اظهار کرد: خوشبختانه با اعمال محدودیت های اخیر و رعایت و جدی گرفتن این قضیه توسط همشهریان عزیز، وضعیت شهرستان هم از لحاظ بیماران بستری و هم بیماران سرپایی بهتر شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد: البته این گفته به معنای پایان بیماری نیست و عدم رعایت نکات بهداشتی می تواند باعث شیوع بیشتر و گسترده تر موج چهارم بیماری در دی ماه شود.

,

مدیر شبکه بهداشت درگز تاکید کرد: یکی از مسائلی که با فرارسیدن فصل سرما و طولانی شدن شبها موجب نگرانی مسئولین شده بحث نشست ها و دورهمی های خانوادگی است که خطر انتشار ویروس کرونا را به شدت افزایش می دهد؛ لذا از مردم عزیز خواستاریم این نشست ها را کاهش داده تا بتوانیم به خوبی ویروس کرونا را در سطح شهرستان مدیریت کنیم.

,

سلیمی گفت: در حال حاضر در بخش بیماران حاد تنفسی بیمارستان درگز تعداد 5 نفر بیمار کرونا مثبت بستری هستند که حال عمومی آنها خوب است؛ همچنین در بخش ICU هم دو نفر هستند که وضعیت آنها مطلوب است.

, ICU,

وی در پایان خاطرنشان کرد: با همه این تفاسیر وضعیت درگز همچنان نارنجی است ولی اگر مردم به رعایت دستورالعملهای بهداشتی ادامه داده و با مسئولین شهرستان همراهی داشته باشند می توانیم در روزهای آینده به رنگ زرد تغییر وضعیت داده و تا حد قابل قبولی کرونا را در شهرستان کنترل و مدیریت کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه