اخبار داغ

رئیس پلیس راهور استان سمنان مطرح کرد؛

رعایت ۹۰ درصدی محدودیت‌های کرونایی در سمنان/ کنترل هوشمند ترددها

رعایت ۹۰ درصدی محدودیت‌های کرونایی در سمنان/ کنترل هوشمند ترددها
موسی بزرگی از رعایت ۹۰ درصدی محدودیت های اعلام شده از سوی مردم این استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، موسی بزرگی رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان سمنان امروز در جلسه کمیته بازرسی و نظارت ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا  با تقدیر از همراهی های مردمی در اجرای محدودیت های اعلام شده اخیر اظهار کرد: از ابتدای آذرماه و آغاز طرح جدید محدودیت های کرونایی تا امروز تردد بیش از ۳۵ هزار خودرو در ورودی شهرهای استان کنترل شده که از این تعداد ۲۰۰۰ دستگاه خودرو عودت داده شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

وی از جریمه و اعمال قانون در خصوص ۳۷۰ خودرو در این مدت خبر داد و افزود: در این طرح تردد خودروها در سه مرکز کنترل ترافیک استان در شهرهای سمنان ،شاهرود و دامغان به صورت هوشمند کنترل می شود.
 ‌ 
 سرهنگ بزرگی بر لزوم ساماندهی مجوز ترددها از سوی دستگاه های مرتبط تاکید و خاطرنشان کرد: در بحث ترددها نباید استثنا قائل شد، چرا که صدور مجوزها سبب ایجاد خلل در کنترل ترددها شده است.

,
,
,

وی از اعطای مجوزهای تردد به عنوان یک معضل جدی نام برد و گفت: ستاد مقابله با کرونا باید در این‌خصوص تصمیم گیری بهتری داشته باشد.
 ‌
رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان سمنان با بیان اینکه همه ترددها از طریق دوربین و به صورت هوشمند در استان کنترل می شوند اضافه کرد:بیش از ۹۰ درصد مردم استان محدودیت های اعلام شده را رعایت کردند که جای قدردانی و تشکر دارد. 
 
بزرگی افزود: شهرستان شاهرود در کنترل ترددها در مبادی ورودی و خروجی و نیز در منع تردد شبانه، عمل کرد بسیار موفقی داشته است. سایر شهرستان ها نیز  باید در این بخش تلاش و اهتمام جدی تری داشته باشند.

,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه