اخبار داغ

از طریق فضای مجازی با ملی‌پوشان در ارتباط هستم

رواسی: پاراوزنه‌برداران جوان را برای مسابقات بحرین انتخاب کردیم/ به دنبال دریافت مجوز برای برپایی اردو هستیم

رواسی: پاراوزنه‌برداران جوان را برای مسابقات بحرین انتخاب کردیم/ به دنبال دریافت مجوز برای برپایی اردو هستیم
سرمربی تیم ملی پاراوزنه‌برداری گفت: با افزایش شیوع بیماری کرونا، تمرینات حضوری متوقف شد و ملی‌پوشان در منزل تمرین می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، علی‌اصغر رواسی سرمربی تیم ملی پاراوزنه‌برداری درباره شرایط تیم ملی اظهار داشت: پیش از آنکه شیوع بیماری کرونا اوج بگیرد، با دریافت مجوز، ۳ نفر از ملی‌پوشان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری فیزیکی در سالن فدراسیون تمرین می‌کردند اما با توجه به آغاز دستورالعمل‌های جدید ستاد ملی مبارزه با کووید ۱۹، به منظور حفظ سلامتی ورزشکاران، تمرینات حضوری در سالن‌های ورزشی متوقف شد و آنها در خانه برنامه خود را پیگیری می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره تمرینات مجازی ملی پوشان ادامه داد: ما از طریق فضای مجازی برنامه‌های تمرینی را در اختیار ملی پوشان قرار دادیم تا آنها با وسایلی که در منزل دارند تمرینات خود را انجام دهند. البته شرایط تمرین در خانه با فضای سالن و باشگاه متفاوت است و ورزشکاران به دلیل نبود افراد متخصص در خانه، نمی‌توانند وزنه‌های سنگین بلند کنند و باید وزنه‌های سبک‌تری را مهار نمایند تا با مشکل مواجه نشوند.

,

رواسی افزود: مانند ابتدای سال از طریق فضای مجازی عملکرد ملی‌پوشان را زیر نظرداریم تا در این روزهایی که شرایط برای برپایی اردو مساعد نیست، دچار افت آمادگی جسمانی نشوند و در سطح قابل قبولی باقی بمانند.

,

سرمربی تیم ملی در ادامه به تمرینات حضوری پرداخت و گفت: در زمانی که تمرینات در سالن فدراسیون پیگیری می‌شد جعفری، رستمی و مرادی توانسته بودند وزنه‌های سنگینی را مهار کنند و از شرایط آنها راضی بودم. امیدوارم که هر چه سریع‌تر ویروس منحوس کرونا ریشه کن شود تا باز هم در فضای سالن تیم ملی و باشگاه‌ها بتوانیم با ملی‌پوشان تمرین کنیم.

,

رواسی با اشاره به برگزاری رقابت‌های پاراآسیایی جوانان بحرین در سال آینده، اظهار داشت: با بررسی عملکرد پاراوزنه‌برداران جوان در مسابقات قهرمانی کشور و دیگر رویدادها، لیستی را از بهترین پاراوزنه‌برداران جوان کشورمان تهیه کردیم و به دنبال برگزاری اردو در اولین فرصت هستیم تا در مسابقات بحرین ملی‌پوشان بتوانند برای کاروان کشورمان افتخار آفرینی کنند.

,

وی افزود: ورزشکارانی که برای تیم جوانان انتخاب کردیم هم از نظر سنی شرایط لازم را دارند و هم از نظر رکوردی عملکرد مناسبی داشتند و می‌توانیم به عنوان پشتوانه‌های آینده تیم ملی روی حضور موفق آنها حساب کنیم تا همچنان مدال‌های مسابقات بین‌المللی از آن تیم ملی کشورمان باشد.

,

سرمربی تیم ملی با تاکید بر برگزاری اردو گفت: کادر فنی، انجمن و فدراسیون به دنبال دریافت مجوز برای برپایی اردوهای تیم ملی است و ما برای برگزاری اردو یا مسابقات در درجه اول شرایط رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در نظر خواهیم گرفت چرا که حفظ سلامتی ورزشکاران در اولویت تمام برنامه‌ها قرار دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه