اخبار داغ

امام جمعه سرخه:

نباید به دشمن اعتماد کرد/ جاهایی کوتاه آمدیم و ضربه هم خوردیم

نباید به دشمن اعتماد کرد/ جاهایی کوتاه آمدیم و ضربه هم خوردیم
مصطفی فاطمی بصیر گفت: نظام جمهوری اسلامی پیگیری و مجازات عاملان این اقدام تروریستی را حق مشروع و مسلم خود می‌داند و انتقام این شهادت مظلومانه را خواهد گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام مصطفی فاطمی بصیر در گفت‌وگو با خبرنگار مرآت با اشره به ترور شهید فخری زاده اظهار کرد: متأسفانه در 10 سال اخیر ما با ترور چهار دانشمند هسته‌ای کشور مواجه بودیم؛ همان انگیزه‌های منفی و مخربی که دشمنان در اعمال ترورهای پیشین داشتند؛ عیناً همان انگیزه در ترور شهید محسن فخری زاده وجود دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت ,

وی اظهار کرد: ایران اسلامی حق مسلم خود می‌داند که در مقابل هر گونه تعدی و تجاوز بایستد چراکه انتقام سخت از کسانی که نسبت به مرزهای اعتقادی، اخلاقی، علمی و فنی نظام ما تعدی و تجاوز کرده‌اند حق تقاص، حق قصاص و حق انتقام امری قطعی، حتمی و کاملاً مشروع است.

,

امام جمعه سرخه تأکید کرد: با نظام سلطه استکباری نمی‌توان از در حسن نیت و به تعبیری خوشبینانه وارد شد؛ چون هر جا که ما اعتماد به دشمن کردیم ضربه و لطمه خوردیم.

,

فاطمی بصیر عنوان کرد: بحث مذاکره با توجه به کارشکنی‌ها، مانع تراشی‌ها و فتنه جویی‌ها به نظر می‌رسد که محلی از اعراب ندارد و جمهوری اسلامی ایران فارغ از مباحث مذاکره و هر گونه تسالم با دشمن انتقام خون این شهید عزیز و خون شهید حاج قاسم سلیمانی عزیز و دیگر شهدا را حق خود می‌داند.

,

 وی تصریح کرد: بارها مقام معظم رهبری فرموده‌اند جابجایی قدرت در دولت مستکبر آمریکا اعم از دموکرات‌ها و جمهوری خواهان چندان اثری در سرنوشت نظام ما ندارد، نه در سرنوشت اقتصادی نه در سرنوشت فرهنگی و نه در سرنوشت سیاسی جمهوری اسلامی ایران.

,

امام جمعه سرخه اظهار کرد: بارها رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند به جای اینکه ما سرنوشت نظام را گره بزنیم به پیروزی یا شکست فلان رقیب اینها توهمی بیش نیست؛ چرا که تجربه نشان داده است این دشمن غدّار و مکاّر قابل اعتماد نیست.

,

فاطمی بصیر با بیان اینکه دشمنی آمریکا با ایران اسلامی دشمنی دیرینه است و این دشمنی هم بر می‌گردد به مبانی ارزشی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و نظام سلطه نیز با اسلامیت نظام ما و ولایت فقیه مخالف است؛ گفت: بنابراین نباید به چنین دشمن مستکبری اعتماد کرد.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه