اخبار داغ

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) خبر داد؛

راه‌اندازی ۳۹۵ تیم حمایتی در طرح شهید سلیمانی در استان کرمانشاه

راه‌اندازی ۳۹۵ تیم حمایتی در طرح شهید سلیمانی در استان کرمانشاه
سردار ریحانی گفت: برای اجرای طرح شهید سلیمانی ۳۹۵ تیم حمایتی در استان کرمانشاه راه اندازی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد،سردار بهمن ریحانی امروز سه شنبه در جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد مبارزه با کرونا استان کرمانشاه اظهار داشت: فرماندهان حوزه های بسیج و سپاه مرکز استان و شهرستانها به طور مستقیم با مراکز بهداشت ارتباط برقرار کردند و روزانه آمار و اطلاعات لازم را دریافت می کنند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه افزود: در شهرستان کرمانشاه ۲۰۰ تیم حمایتی و ۶۵ تیم نظارتی برای طرح شهید سلیمانی (محله به محله و خانه به خانه) راه اندازی کردیم.

وی خاطر نشان کرد: به این منظور در سطح استان نیز تا امروز ۳۹۵ تیم حمایتی راه اندازی شده است و کار عملیاتی را به نحو احسن شروع کردیم.

سردار ریحانی از تشکیل ۱۵۰ تیم نظارتی توسط سپاه استان خبر داد و گفت: همچنین ۲ مرکز قرنطینه یک مورد مختص به برادران و یک مورد مختص به خواهران در کرمانشاه راه اندازی شده است.

وی بیان داشت: در مباحث حمایتی ضرورت دارد هلال احمر و کمیته امداد پای کار باشند تا علاوه بر خدمات بهداشتی بتوانیم خانواده ها را به لحاظ معیشتی حمایت کنیم البته سپاه استان در این رابطه به صورت خودجوش بسته های بهداشتی و بروشورهای آموزشی را تهیه کرده تا در اختیار خانواده ها قرار دهند.

وی ادامه داد: تیم های مراقبتی هم حضوری و هم از طریق سامانه ۴۰۳۰ خدمات انجام می دهند اما تیم های حمایتی باید حتما به صورت حضوری درب خانه ها حضور داشته باشند تا مردم را به در خانه ماندن تشویق کنند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه اظهار داشت: توجیه، اعتماد سازی و امید دادن به مردم بسیار اهمیت دارد و لازمه این کار حضور تیم های حمایتی در محله به محله و خانه به خانه است.

وی بیان داشت: این کار در سطح استان با شتاب قابل قبولی شروع شده و این به دلیل هماهنگی و همدلی با دانشگاه علوم پزشکی است.

ریحانی گفت: در این طرح که مزین به نام شهید سپهبد قاسم سلیمانی است باید تمام توان خود را به کار بگیریم تا هم آبروداری کرده باشیم و هم بتوانیم آمار بیماری را کاهش دهیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

باید هم قسم شویم که به شکل یک انسجام ملی طرح شهید سلیمانی را به انجام برسانیم

, باید هم قسم شویم که به شکل یک انسجام ملی طرح شهید سلیمانی را به انجام برسانیم,

هوشنگ بازوند ضمن تسلیت به مناسبت شهادت دانشمند پر افتخار علوم هسته ای شهید فخری زاده، اظهار داشت: این شهید بزرگوار خوار چشم دشمنان اسلام بویژه اسرائیل و آمریکا بود.

,

استاندار کرمانشاه افزود: این اقدام بزدلانه اسرائیل که مورد اعتراض جدی جامعه علمی جهان قرار گرفت قطعا برای سازمان حقوق بشر یک موضوع خجالت آور است که در برابر چنین اقدامی سکوت کرد.

,

وی ادامه داد: این در حالیست که همیشه ادعا می کند از علم و بشریت دفاع می کنم اما اینجا می بینیم در مورد ترور این دانشمند که توسط یک دولت تروریست صورت گرفت، متاسفانه سکوت کرد.

,

بازوند گفت: آمریکا و اسرائیل خوب می دانند در ایران اسلامی هزاران نفر همانند شهید فخری زاده وجود دارد و بعد از ۴۱ سال شاهد رویش افرادی هستیم که در جهان اسلام به عنوان نماد از آنها نام برده می شود.

,

وی خاطر نشان کرد: امام(ره) فرمود "این شهادت ها ملت ایران را بیدار خواهد کرد" و شهید سلیمانی نیز گفت "ما ملت شهادتیم" و اگر ما این دو جمله را با هم تلفیق کنیم هزاران کتاب تفسیر دارد.

,

استاندار کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش با توجه به اجرای طرح شهید سلیمانی در استان کرمانشاه به عنوان استان پایلوت گفت: اینکه این طرح مزین به نام شهید سلیمانی شده است بسیار با اهمیت است.

,

وی بیان داشت: حاج قاسم برای مردم در کشور الگو و برای جهان اسلام نماد مقاومت است لذا این طرح که یکی از راهکارهای اصلی برون رفت از تهدید بیماری کرونا است باید موفق عمل کند.

,

بازوند اذعان داشت: این طرح باید به عنوان یک نماد و الگو جهت برون رفت از این شرایط سخت بیماری باشد لذا باید هم قسم شویم که به شکل یک انسجام ملی طرح را به انجام برسانیم.

,

وی افزود: خمیرمایه این طرح حرکت جهادی و بسیجی است و این بدان‌ معناست که نباید منتظر کسی باشیم و باید خودمان دست بکار شویم بدون شک این ظرفیت در استان وجود دارد و ادارات و دستگاههای مختلف باید در این مسیر تمام همت خود را بکار بگیرند.

,

استاندار کرمانشاه از هلال احمر و کمیته امداد نیز خواست تا برای بحث کمک های معیشتی به خانواده های نیازمند و متاثر از کرونا پای کار بیایند‌.

,

بازوند اظهار داشت: همچنین سازمان صمت استان کرمانشاه ۱۰۰ هزار ماسک رایگان تحویل سپاه و یا علوم‌پزشکی دهد تا تیم های حمایتی آنها را در اختیار خانواده‌ها قرار دهند.

,

این مقام ارشد استان گفت: خیرینی که می خواهند در طرح کمک مومنانه شرکت کنند آمادگی را داریم که به هر میزان که بخواهند برنج کیلویی ۷ هزار تومان در اختیار آنها قرار دهیم.

,

وی از صدا و سیما خواست که جهت اقناع سازی مردم و فرهنگسازی در خصوص طرح شهید سلیمانی تمام همت خود را بکار بگیرد و بیان داشت: کشور استارت این طرح را در استان ما زد و از ما توقع دارد که در این رابطه موفق عمل کنیم لذا تمام همت خود را باید بکار بگیریم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه