اخبار داغ

دانشجویان اصفهانی خواستار لغو اجرای پروتکل های الحاقی و اخراج جاسوسان آژانس از کشور شدند

دانشجویان اصفهانی خواستار لغو اجرای پروتکل های الحاقی و اخراج جاسوسان آژانس از کشور شدند
دانشجویان اصفهانی در تجمع امروز خود مقابل مجمع نمایندگان شهرستان اصفهان خواستار لغو اجرای پروتکل های الحاقی و اخراج جاسوسان آژانس از کشور شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدحسین بیننده دهاقانی در حاشیه تجمع دانشجویان اصفهانی مقابل مجمع نمایندگان شهرستان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز اظهار کرد: امروز دانشجویان اصفهانی از تشکل های انقلابی، بسیج دانشجویی، انجمن اسلامی مستقل و جامعه اسلامی و دیگر تشکل های دغدغمند استان در این تجمع حضور پیدا کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,
 
,
مسئول مجمع نخبگانی جوانان ایران اسلامی گفت: دولت ستمگر آمریکا و رژیم منحوس صیونیستی اشتباه بسیار فاحشی در ترور شهید محسن فخری زاده دانشمند هسته ای و موشکی ایران داشتند، این دانشجویان نشان میدهند که بیدار هستند.
,
 
,
وی افزود: مطالبه ساختاری ما این است که در ابتدا باید جاسوسان آژانس از کشور خارج شوند؛ رهبر انقلاب فرمودند که نباید به غرب دل ببندیم، ایشان تأکید کردند که یک بار راه مذاکره را رفتیم و دیدیم که این راه جواب نمی دهد.
,
 
,
بیننده دهاقانی با توضیح اینکه مسئولان کشور باید دل به جوانان، دانشگاهی و جوانان دغدغه مند و ظرفیت های داخلی ببندند، بیان کرد: با تکیه و اعتماد مسئولان شاهد پیشرفت و رشد کشورمان خواهیم بود؛ دغدغه دیگر ما این است که برجام خسارت محضی برای ما بوده و باید از این خسارت خارج شویم.
,
 
,
وی اضافه کرد: برجام تاکنون جز ضرر برای ما چیزی نداشته است، قرار بود از لحاظ اقتصادی وضعیت کشور بهتر شود که نشده است؛ ما می دانیم که تمامی مسئولان دولت و شخص آقای ظریف، فردی انقلابی هستند، خواهش ما این است که این خسارت محض را به پایان برسانند و مجلس شورای اسلامی مهر ختم بر این قضیه بزند.
,
 
,
مسئول مطالبه گری بسیج دانشجویی اصفهان خاطرنشان کرد: پروتکل های الحاقی لطفی بود که ایران با اجرای داوطلبانه یک سری پروتکل ها به غرب کرد، اما زمانی که شاهد خیانت هستیم باید سریعا پروتکل های الحاقی لغو شود.
,
 
,
به گزارش صاحب نیوز؛ قسمت دیگر مطالبه دانشجویان این بود که از آنجایی که رهبر انقلاب از این مجلس یازدهم را به عنوان انقلابی ترین مجلس نام بردند، این مجلس باید به خواسته ها و انتظارات مردم به پردازد و همچنین به مردم امید بخشی کند که یکی از این راه ها نگاه به ظرفیت های داخلی به جای نگاه به غرب است.
,
 
,
دانشجویان اصفهانی ظرفیت اصلی کشور جوانان و دانشمندان و دانشجویان دانستند و با اشاره به آیه 120 سوره بقره تأکید کردند که هرگز یهود و نصاری از تو راضی نخواهند شد و مگر اینکه از آیین آنان، پیروی کنید؛ خواسته دانشجویان از مجلس و نمایندگان انقلابی این است که انقلابی گری خود را به رخ جامعه بکشند و جاسوسان آژانس باید از کشور خارج شوند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه