اخبار داغ

با رشد ۷۷۲۷ واحدی شاخص؛

بورس سبزپوش ماند/ ورود پول حقیقی‌ها متوقف شد؟

بورس سبزپوش ماند/ ورود پول حقیقی‌ها متوقف شد؟
شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با افزایش ۷۷۲۷ واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۴۷۳ هزار واحد قرار گرفت؛ ارزش امروز معاملات بورس و فرابورس هم حدود ۲۴ هزار میلیارد تومان رسید.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بازار سهام امروز سه‌شنبه روز پر نوسانی داشت و معاملات با افزایش نسبی عرضه‌ها نسبت به روزهای گذشته آغاز شد. شاخص کل در نیمه نخست بازار منفی بود اما با ادامه روند معاملات و خریدها شاخص از منفی به سمت مثبت حرکت کرد و در پایان با ادامه روند صعودی هفته جاری سبزپوش شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

بر اساس این گزارش امروز بازگشایی نماد صندوق قابله معامله پالایشی باعث بهبود تقاضا بخصوص در نمادهای پالایشی شد. جریان بازگشایی صندوق پالایشی یکم هر واحد این صندوق امروز ۱۱ هزار و ۳۳۰ ریال قیمت خورد.

,

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در جریان معاملات روز جاری با ۷۷۲۷ واحد رشد به ارتفاع یک‌میلیون و ۴۷۳ هزار و ۷۰۱ واحد رسید. شاخص هم‌وزن هم با ۲۱۰۲ واحد افزایش عدد ۴۱۹ هزار و ۸۹۵ واحد را ثبت کرد.

,

ارزش معاملات امروز بازار سهام (بورس و فرابورس) به بیش از ۲۳ هزار و ۶۴۴ میلیارد تومان رسید و ۱۷ میلیارد و ۹۲۰ میلیون سهم و اوراق مالی معامله شد.

,

تعداد معاملات معامله گران بازار سرمایه در روز جاری به بیش از ۳ میلیون و ۶۷ هزار عدد رسید.

,

ارزش معاملات خرد سهام هم به حدود ۲۱ هزار و ۵۷۳ میلیارد تومان رسید و بعد از چند روز ورود پولی حقیقی امروز بیش از ۱۹۵ میلیارد تومان توسط حقیقی‌ها از بازار خارج شد.

,

معامله گران در بورس تهران بیش از ۱۳ میلیارد و ۷۴۵ میلیون سهم و اوراق مالی را در قالب ۲ میلیون و ۵۲ هزار معامله و به ارزش ۱۶ هزار و ۲۲۷ میلیارد تومان دادوستد کردند.

,

ارزش روز بازار بورس تهران به بیش از ۵۸۳۳ هزار میلیارد تومان رسید.

,

نمادهای سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین، صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس، پالایش نفت اصفهان، فولاد مبارکه اصفهان، گسترش نفت و گاز پارسیان و پالایش نفت بندرعباس بیشترین اثر مثبت را بر شاخص بورس داشتند و نماد سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی با بیشترین اثر منفی مانع رشد بیشتر شاخص شد.

,

نمادهای بانک تجارت با ۱.۹۵ میلیارد سهم، ایران‌خودرو با ۱.۸۱ میلیارد سهم، پالایشگاه اصفهان با ۷۲۱.۱ میلیون سهم، بانک صادرات با ۵۸۸.۱ میلیون سهم و تولید برق ماهتاب کهنوج با ۵۱۶.۷ میلیون سهم بیشترین حجم معاملات را داشتند.

,

, ,

شاخص کل فرابورس ایران ۱۰۷ واحد رشد داشت و به ۱۸ هزار و ۳۶۹ واحد رسید.

,

معامله گران روز جاری در فرابورس بیش از ۴ میلیارد و ۱۷۵ میلیون سهم و اوراق مالی را با انجام یک‌میلیون و ۱۵ هزار معامله دادوستد کردند که ارزش آن بالغ‌بر ۷۴۱۷ میلیارد تومان شد.

,

ارزش بازار اول و دوم فرابورس ایران به بیش از ۱۲۴۹ هزار میلیارد تومان رسید.

,

نمادهای پتروشیمی تندگویان، ذوب آهن اصفهان، سرمایه‌گذاری صبا تأمین، صنعتی مینو و بانک دی با بیشترین اثر مثبت در سبز شدن شاخص فرابورس نقش داشتند و در مقابل نمادهای پتروشیمی مارون و سرمایه‌گذاری مالی سپهر صادرات با بیشترین اثر منفی مانع رشد بیشتر آن شدند.

,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه