اخبار داغ

حجت‌الاسلام ابراهیمی:

غربگرایان برای حفاظت از برجام می‌گویند نباید انتقام خون شهید فخری‌زاده را گرفت

غربگرایان برای حفاظت از برجام می‌گویند نباید انتقام خون شهید فخری‌زاده را گرفت
عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: متأسفانه بعد از ترور شهید فخری‌زاده، بعضی‌ها مقالاتی را می‌نویسند که اگر انتقام خون این شهید را بگیریم به مذاکرات برجامی آسیب وارد خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام و المسلمین حسین ابراهیمی، عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران نیوز، اظهار داشت: اشکالی که در دولت تدبیروامید وجود دارد این است که از همان ابتدا منتظر بود که به وسیله غرب هم اقتصاد کشور و هم مشکلات داخلی رفع شود. حتی دولت می‌گفت با برجام دریاچه ارومیه هم پرآب خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,

وی با بیان اینکه افراد خارج‌نشین به واسطه‌ای برای غربگرایان داخلی تبدیل شده‌اند، گفت: این افراد هرروز بشارت می‌دهند که از طریق تعامل با غرب وضعیت مساعد خواهد شد، اما ما یک سری اصولی داریم که باید رعایت شود.

,

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز بیان کرد: از کشورهایی که دشمن اسلام هستند نباید توقع داشت به ما خدمت کنند یا حتی حقوق متقابل را حفظ کنند؛ لذا نباید به ریاست جمهوری بایدن نگاه مثبت داشت، بلکه لازم است همیشه نگاه منفی نسبت به سیاست‌های آمریکا در داخل حفظ شود.

,

ابراهیمی معتقد است؛ در هرکجا که ما در برابر آمریکا و غرب کوتاه آمدیم و با آنها تعامل کردیم بیشتر ضربه به منافع ملی ما وارد شد. پس ضروری است که کشور را معطل خنده‌ها و رضایت‌های غرب نگاه نداریم؛ چون هیچگاه از طریق تعامل با غرب و آمریکا به پیشرفت دست نخواهیم یافت.

,

وی به ارتباط گرفتن انتقام خون شهید فخری‌زاده با مذاکرات برجامی اشاره کرد و گفت: متأسفانه بعد از ترور شهید فخری‌زاده بعضی‌ها مقالاتی را می‌نویسند که اگر انتقام خون این شهید را بگیریم به مذاکرات برجامی آسیب وارد خواهد شد. ای کاش بنا به گفته جواد لاریجانی دولت می‌توانست غل و زنجیره برجام را از ملت ایران باز کند تا بتوانند با دستان باز مقتدرانه عمل کند، اما غربگرایان نمی‌گذارند تا این هدف تحقق یابد.

,

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز بیان کرد: غربگرایی کشور را عقب می‌اندازد و اجازه نمی‌دهد روی پای خود بایستیم و به خودکفایی کامل دست یابیم و نیز این رویه اجازه نمی‌دهد که تعاملاتمان را با سایر نقاط دنیا گسترش دهیم.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه