اخبار داغ

سرپرست شبکه بهداشت و درمان الیگودرز:

اجرای «طرح شهید سلیمانی» زمینه قطع زنجیره کرونا را فراهم می کند

اجرای «طرح شهید سلیمانی» زمینه قطع زنجیره کرونا را فراهم می کند
ملاطاهری، سرپرست شبکه بهداشت و درمان الیگودرز گفت: اجرای طرح شهید سلیمانی زمینه قطع زنجیره کرونا فراهم خواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، عبدالله ملاطاهری عصر امروز در جلسه هماهنگی اجرای طرح شهید سلیمانی اظهار داشت: این طرح در سطح شهرستان الیگودرز اجرا می‌شود و تیم‌هایی با حضور در درب منازل جهت انجام غربالگری اقدام می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک، ,

وی افزود: طرح شهید سلیمانی دارای مزایای مطلوبی است که می توان به قطع زنجیره کرونا اشاره کرد، در اجرای این طرح نیز از رسانه‌ها درخواست همراهی داریم.

,

سرپرست شبکه بهداشت و درمان الیگودرز با اشاره به شیوع بیماری آنفلوانزای پرندگان در برخی نقاط کشور عنوان کرد: خوشبختانه تاکنون در الیگودرز این بیماری مشاهده نشده است، اما چنانچه شهروندان مرگ دسته‌جمعی در بین پرندگان مشاهده کردند به شبکه بهداشت اطلاع دهند.

,

خسرو ظاهری، معاون شبکه بهداشت و درمان الیگودرز نیز در این جلسه با تشریح چگونگی روند اجرای طرح شهید سلیمانی اظهار داشت: برای اجرای این طرح پنج کمیته تخصصی و اجرایی تشکیل‌شده است و با مشارکت بسیج، جمعیت هلال‌احمر، اتاق اصناف و ارشاد برگزار می‌شود.

,

وی آموزش همگانی را اصل مهمی در جامعه برشمرد و افزود: رسانه‌ها نقش مهمی در راستای انجام موفق طرح‌های بهداشتی و درمانی در جامعه ایفا می‌کنند.

,

نعمت الهی، رئیس بیمارستان شهید ولیان الیگودرز در این جلسه خاطرنشان کرد: از ابتدای بحران ویروس کرونا تاکنون مجموع آمار مبتلایان به سه هزار و ۹۷۰ نفر و فوتی‌ها نیز ۱۲۵ نفر رسیده است.

,

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون ۱۰ نفر در بخش آی سی یو بستری هستند، افزود: در اوج کرونا نتیجه ۷۰ درصد تست‌ها مثبت اعلام می‌شد، اما هم‌اکنون این آمار به ۵۰ درصد کاهش‌یافته است، هم‌چنین عملیات نصب دستگاه اکسیژن ساز مرکزی بیمارستان در حال انجام است.

,

سعید پایمرد رئیس درمانگاه ۱۷ شهریور الیگودرز اظهار داشت: از ابتدای سال تعداد ۷۲ هزار و ۵۲۳ نفر به پزشک عمومی این درمانگاه مراجعه نموده و تعداد هشت هزار و ۱۵۶ تست نمونه انجام‌شده است؛ با پیگیری‌های مسئولان شهرستان امیدواریم در روند جواب دهی تست کرونایی تسریع شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه