اخبار داغ

رئیس پلیس راهور البرز مطرح کرد؛

۳۳ هزار راننده متخلف البرز در طرح های کرونایی جریمه شدند

۳۳ هزار راننده متخلف البرز در طرح های کرونایی جریمه شدند
سرهنگ غلامعلی شرق گفت: رانندگان توجه داشته باشند که در اجرای محدویت تردد، دوربین‌ های ثبت تخلف فعال بوده و تخلفات به صورت هوشمند ثبت می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از تیتریک، رئیس پلیس راهور البرز امروز سه شنبه با اشاره به اینکه همزمان با اجرای طرح منع تردد از ساعت ۲۱ الی چهار صبح در مناطق قرمز استان، رانندگان متخلف اعمال قانون شدند، در جمع خبرنگاران گفت: این طرح تا کنون بیش از ۳۳ هزار راننده متخلف را جریمه کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
سرهنگ غلامعلی شرق افزود: بیش از ۸۰ درصد مردم اجرای طرح قانون ‌محدودیت تردد در استان البرز را رعایت کردند، البته رانندگان توجه داشته باشند که در اجرای این طرح دوربین‌ های ثبت تخلف فعال بوده و تخلفات از این طریق به صورت هوشمند ثبت می شود.
,
 
,
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز با اشاره به اینکه رانندگان متخلف در اجرای این طرح دو میلیون ریال جریمه خواهند شد، اظهار داشت: باید فهرست  سرویس های ایاب و ذهاب کارخانه ‌ها و یا کارمندان ادارات باید از طریق فرمانداری ‌های شهرستان‌های تابعه به واحد اجرائیات پلیس راهور البرز ارسال شود تا این خودروها شامل اعمال قانون نشوند.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه