اخبار داغ

فرماندار شهرستان سنقروکلیایی:

تحقق نتیجه و پیشبرد اهداف در طرح شهید سلیمانی لازمه همدلی همگانی است

تحقق نتیجه و پیشبرد اهداف در طرح شهید سلیمانی لازمه همدلی همگانی است
غلامرضا مرتضوی گفت: رسیدن به نتیجه مطلوب، تحقق و پیشبرد اهداف در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی تنها با همدلی همگانی امکان پذیر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد، غلامرضا مرتضوی در جلسه هماهنگی اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی که با حضور مسئولین در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، گفت: کمیته های تخصصی و کارشناسان این طرح اکنون در جهت غربالگری افراد در سطح شهرستان فعال هستند و اقدامات خوبی تاکنون انجام گرفته است.

وی افزود: در این طرح افراد و تیم هایی که به درب منازل مراجعه می‌کنند دارای کارت شناسایی معتبر و از جانب شبکه بهداشت و درمان، بسیج، هلال‌احمر هستند.

فرماندار سنقروکلیایی گفت: از اهداف اصلی این طرح شناسایی سریعتر مبتلایان به کرونا و قرنطینه هوشمند است که تحقق آن تنها در سایه همدلی و همکاری مردم امکان پذیر است.

رئیس قرارگاه شهید سلیمانی در شهرستان سنقروکلیایی خاطر نشان کرد: تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان هم اکنون در اجرای این طرح فعال و پای کار هستند.

وی در ادامه توجه به معیشت مردم در کنار اجرای طرح مذکور را ضروری دانست و افزود: در راستای تامین نیازهای معیشتی خانواده های شناسایی شده مبتلا به کرونا بسته های معیشتی توسط سپاه و کمیته امداد در نظر گرفته شده است که توزیع خواهد گردید.

این مسئول خاطر نشان کرد: جمع آوری و توزیع تمامی کمک های معیشتی در سطح شهرستان توسط خیرین و ارگان های ذیربط را در جهت تامین نیاز های خانواده های شناسایی شده، در این طرح مشخص و در این راستا اجرا خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه