اخبار داغ

استاندار کرمان:

اگر قرارگاه خاتم نگاه تجاری داشت هیچ پروژه ای اجرا نمی شد

اگر قرارگاه خاتم نگاه تجاری داشت هیچ پروژه ای اجرا نمی شد
علی زینی وند گفت: اگر قرارگاه خاتم نبود امروز کشور با مشکلات جدی رو به رو بود و اگر قرار بود با نگاه تجاری به مسائل توجه شود این قرارگاه موظف به انجام هیچ یک از این اقدامات نبود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ علی زینی وند استاندار کرمان در جلسه امضای تفاهم نامه اجرای بزرگترین سیل بند جنوب کرمان توسط قرارگاه خاتم الانبیا (ص) که با حضور فرمانده این قرارگاه برگزار شد، اظهار کرد: اگر قرارگاه خاتم نبود امروز کشور با مشکلات جدی رو به رو بود و اگر قرار بود با نگاه تجاری به مسائل توجه شود این قرارگاه موظف به انجام هیچ یک از این اقدامات نبود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی افزود: این قرارگاه اصل زحمت برای استقلال کشور را در دوران دفاع مقدس متحمل شده و رویکرد شما در توجه به مناطق محروم قابل تقدیر است، به گونه ای که در دوره حضور بنده در استان سیستان و بلوچستان بودم حدود ۱۰ بار به آن استان آمدند.

,

استاندار کرمان ابراز کرد: یکی از قول هایی که  فرمانده قرارگاه خاتم دادند، راه اندازی خطوط ریلی چابهار بود که نوبخت با قول تامین مالی از این قرارگاه خواست تا سال ۱۴۰۰ این پروژه را تحویل دهد که این کار با سرعت در حال انجام است.

,

زینی وند بیان کرد: در حوزه محرومیت زدایی حجم عظیمی از کارها قابل توجه است و درخواست داریم که توجه بیشتری به جنوب استان کرمان شود.

,

وی ادامه داد: لایروبی مسیل ها یکی از اقدامات مهمی بود که به همت سپاه و قرارگاه خاتم در سیل ابتدای سال ۹۹ انجام شد و مردم تاکید بسیاری بر احداث سیل بندها دارند که قابل توجه است.

,

استاندار کرمان در پایان خاطرنشان کرد: مشکلات مالی سد شهیدان امیر تیموری در حال حل شدن است، راه اندازی این پروژه از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که به حل مشکل کم آبی استان کمک می کند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه