اخبار داغ

نماینده مردم چناران و بینالود در مجلس:

تصویب طرح لغو تحریم‌ها پاسخی مقتدرانه به حرکت تروریستی دشمن بود

تصویب طرح لغو تحریم‌ها پاسخی مقتدرانه به حرکت تروریستی دشمن بود
عباس زاده گفت: بی اثر کردن و لغو تحریم ها یک حرکت لازم در جهت حفاظت از منافع ملت و پاسخ مقتدرانه به بدعهدی ها و اقدامات تروریستی دشمن بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین عباس زاده نماینده مردم چناران و بینالود در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار صبح توس؛ ضمن اشاره به موضوع تصویب طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها در جلسه روز گذشته مجلس اظهار کرد: یکی از اقدامات و کارهای بسیار بزرگی که مجلس یازدهم برای صیانت از منافع ملت شریف ایران در یک روز به یاد ماندنی انجام داد تصویب همین طرح بود که در تاریخ کشور نقطه عطف و ماندگار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: تصویب چنین طرحی علاوه بر اینکه خرسندی مردم را تامین می کند، یک اقدام مورد انتظار و استقبال نیروهای دلسوز نظام و انقلاب، از مجلس انقلابی بود.

,

نماینده مردم چناران و بینالود تصریح کرد: بی اثر کردن و لغو تحریم ها یک حرکت لازم در جهت حفاظت از منافع ملت و پاسخ به بدعهدی های دشمن بود چرا که جمهوری اسلامی ایران تمام تعهدات خود را به درستی انجام داد اما طرف مقابل از ابتدا بدعهدی کرد.

,

عباس زاده تاکید کرد: این حرکت ایجابی دولت را موظف می کند که به ضمن عمل کردن به 9 بند اشاره شده در این قانون، به سمت و سوی غنی سازی، شکستن و بی اثر کردن تحریم ها حرکت کند.

,

وی تشریح کرد: نمایندگان مجلس یازدهم به عنوان نیروهای انقلابی از ابتدا با روشهای مختلفی چون کارآفرینی ها و موارد دیگر به دنبال بی اثر کردن تحریم ها بودند؛ در این میان اگرچه با شهادت دلاورمردان و دانشمندانی چون سردار سلیمانی و شهید فخری زاده، دچار ضایعه جبران ناپذیری شدیم اما تمام اینها دست به دست هم داد که به حرکت ما سرعت بخشیده شود و از جایگاه خود پاسخ مقتدرانه ای به حرکت تروریستی دشمن بدهیم.

,

نماینده مردم چناران و بینالود تاکید کرد: این اقدام مجلس صرفا یک نقطه شروع بود؛ انشالله از این به بعد و در راستای حفظ موضع عزتمندانه کشور و مردم خود، گام های قدرتمندتری در مسیر بهتر شدن وضعیت هسته ای کشور و شکستن تحریم ها برخواهیم داشت که منافع آن شامل حال مردم شود.

,

عباس زاده همچنین ابراز کرد: علاوه بر اتفاق روز گذشته، حرکت سلبی مجلس در ممانعت از فروش اوراق سلفی نفت که در ماههای اخیر اتفاق افتاد؛ دو نمونه از اقدامات بسیار مهمی بودند که به عنوان کارنامه درخشان مجلس قابل دفاع هستند؛ اگر چنین اتفاقاتی رقم نمی خورد قطعا وضعیت مردمی که این روزها با مشکلات معیشتی زیادی دست و پنجه نرم می کنند تشدید می شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه