اخبار داغ

در گفتگوی زنده اینترنتی مطرح شد؛

چرا «عصر جدید» متوقف شد؟/ علیخانی: همه شرایط کرونا را درک می‌کنند

چرا «عصر جدید» متوقف شد؟/ علیخانی: همه شرایط کرونا را درک می‌کنند
احسان علیخانی به همراه چهار داور مسابقه «عصر جدید» بعد از مدت‌ها توقف این برنامه، در برابر مخاطبان خود قرار گرفتند و درباره سرانجام تولید و پخش آن توضیحاتی ارائه کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احسان علیخانی بعد از چند ماه که برنامه «عصر جدید» روی آنتن نرفته است، از طریق یک گفتگوی اینترنتی در برابر مخاطبانش ظاهر شد و درباره سرنوشت این برنامه توضیحاتی ارائه کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, «عصر جدید», گفتگوی اینترنتی,

آریا عظیمی‌نژاد، امین حیایی، رؤیا نونهالی و بشیر حسینی داوران برنامه «عصر جدید» نیز در قالب ارتباط تصویری، علیخانی را در این گفتگوی اینترنتی همراهی کردند.

,

 

,

کسی نیست که این شرایط را درک نکند

, کسی نیست که این شرایط را درک نکند,

علیخانی در ابتدا با اشاره به شرایط سخت کرونا و عزادار شدن برخی از مردم در پی ابتلاء به این بیماری بیان کرد: ما قرار بود آبان برگردیم و توضیح خواهم داد که چرا پروژه متوقف شده است. ما هم مثل خیلی از صنوف و مشاغل دیگر درگیر این ماجرا هستیم که به مرور درباره‌اش توضیح خواهم داد.

,

وی با اشاره به برخی نظرهای مردم و سوال‌های مخاطبان که از او پرسیده بودند کجا هستید؟ گفت: ما هم تهران و سرکار هستیم اما نه مثل سابق و فکر می‌کنم کسی نیست که این شرایط را درک نکند.

,

مجری «عصر جدید» تصریح کرد: برخی هنوز به کرونا باور ندارند و این شگفت‌آور است چون ماجرای عجیبی است و آنها که اهل تفکر هستند متوجه هستند که با یک اتفاق جهانگیر، رو به روییم که کنترل هم نشد به دلایلی.

,

در ادامه احسان علیخانی طی ارتباط تصویری با آریا عظیمی‌نژاد بیان کرد که دلیل لایو امشب این بود که عصر جدید چه شد و عظیمی‌نژاد گفت: من نگرانی‌ام خود تو به عنوان تهیه‌کننده است و هزینه‌هایی که با آنها درگیر هستی! از لوکیشن و دستمزد عوامل تا مسائل دیگر و اگر جای تو بودم سکته می‌کردم.

, آریا عظیمی‌نژاد,

علیخانی هم به شوخی جواب داد من سکته کرده‌ام و الان با ویلچر آمده‌ام!

,

, ,

 

,

بدون تماشاگر و با تعدیل عوامل، باز هم ۲۰۰ نفریم!

, بدون تماشاگر و با تعدیل عوامل، باز هم ۲۰۰ نفریم!,

این مجری در ادامه این گفتگوی تصویری پرسید به نظرت با این شرایط می‌توانستیم برنامه را ضبط کنیم؟ که عظیمی‌نژاد گفت: نمی‌توانستیم چون خود ما بدون تماشاگر حدود ۳۰۰ نفر هستیم. و این شرایط را سخت می‌کند و یادم هست وقتی عده‌ای را تعدیل کردیم باز هم حدود ۲۰۰ نفر شدیم.

,

علیخانی نیز در ادامه توضیح داد: نود درصد از شرکت‌کننده‌ها از شهرهای دیگر هستند آنها هم خانواده دارند و گروه‌های پر تعداد هستند. مثلاً گروهی داریم که ۶۰ نفر هستند دو روز باید به تهران بیایند تمرین کنند. ممکن است پدر و مادرهای شأن درگیر باشند.

,

وی اضافه کرد: الان خیلی از شوهای تلویزیونی یا فیلم و سریال‌ها هستند که در حال کارند اما شاید گروه‌های کوچکی هستند ولی ما بخواهیم ضبط کنیم با یک گروه ۵۰ نفره نگرانی‌ها بالا می‌رود.

,

 

,

موضوع مهم حضور مردم در استودیو است

, موضوع مهم حضور مردم در استودیو است,

وی در ادامه گفتگویی تصویری هم با امین حیایی برقرار کرد و طی آن گفت: امین به شدت نگران عصر جدید است هفته‌ای یک بار با هم حرف می‌زنیم ایده می‌دهد و می‌گوید به نوعی باید به مردم انرژی بدهیم با این حال موضوع مهم ما آوردن مردم به استودیو بوده است.

, امین حیایی,

حیایی نیز در ادامه با تسلیت به مردم عزادار و هنرمندان در روزهای کرونایی عنوان کرد: فکر می‌کنم تنها راه همین است که صبوری کنیم و منتظر بمانیم تا واکسن واقعی بیاید.

,

علیخانی نیز در جواب بیان کرد: برخی فکر می‌کنند ما نگران کار خود هستیم اما شرایط همه مشاغل اکنون اینگونه شده است.

,

تهیه‌کننده «عصر جدید» در ادامه درباره اینکه چرا در آبان ماه امسال ضبط «عصر جدید» انجام نشده است توضیح داد: برای من به عنوان تهیه‌کننده بهترین کار بود که کار را تولید کنیم چون ما از مهر ۹۸ برنامه را شروع کردیم و ۱۸ ماه طول کشیده و نمی‌دانیم کی تمام می‌شود خدا کمک کند تا نوروز ۱۴۰۰ به پایان برسد.

,

وی ادامه داد: به ویژه که مشکلاتی داریم که کمرشکن است، از هزینه‌های کلان در فضای تولید گرفته تا دیگر هزینه‌ها و اجاره و… دلیل ما برای اینکه نتوانستیم برنامه را در آبان ضبط کنیم این بود که شرکت‌کننده‌های انفرادی و گروهی داشتیم و شرایط برای حضورشان مساعد نبود. امیدواریم شرایط بهتر شود و بتوانیم در زمستان این کار را انجام دهیم.

,

علیخانی یادآور شد: نود درصد شرکت‌کننده‌ها شهرستانی هستند و باید به تهران می‌آمدند در شرایطی که نمی‌توانند ماسک بزنند تمرین می‌کردند، خانواده‌هایشان درگیر بودند، منع تردد بود و مشکلات زیادی داشتیم وگرنه ما هم دوست داریم کار را عاشقانه شروع کنیم و امیدوارم زودتر آغاز شود.

,

, ,

بشیر حسینی: انسان نباید به خودش مطمئن باشد

, بشیر حسینی: انسان نباید به خودش مطمئن باشد,

علیخانی در ادامه با بشیر حسینی دیگر داور عصر جدید گفتگو کرد. حسینی درباره وضعیت این روزهای خود و اطرافیانش عنوان کرد: من هم مثل دیگران هم در اطرافم بارها دچار کرونا شدند و هم عزادار شدند. به طور مثال پدر و مادر خود من دو بار مبتلا به کرونا شده‌اند که نگران هم شدیم.

, بشیر حسینی,

وی در ادامه به مرگ‌های غریبانه و بدون مراسم اشاره کرد و این قرنطینه را زمانی برای خلوت دانست و گفت: خدا خواست یک بار دیگر به ما فرصت بدهد تا در خود بازنگری کرده و با خود خلوت کنیم. باید پیام‌های بزرگ‌تری را دریافت کنیم از جمله اینکه انسان نباید به خودش مطمئن شود.

,

 

,

ضبط یک برنامه بدون حضور شرکت‌کنندگان

, ضبط یک برنامه بدون حضور شرکت‌کنندگان,

مجری عصر جدید در ادامه و قبل از گفتگو با رؤیا نونهالی از یک برنامه بدون حضور شرکت کنندگان «عصر جدید» خبر داد و گفت: از اوایل هفته بعد ضبط کاری را شروع می‌کنیم که طی آن ۸ تا ۱۰ کلاکت تولیدی را در استودیو برنامه انجام می‌دهیم که شرکت‌کننده‌ها در آن نیستند.

,

وی درباره این برنامه توضیح داد: در این برنامه من و داوران هستیم و فکر می‌کنم در دی ماه پخش شود.

,

وی در تاکید بیشتر درباره زمان ضبط اصلی قسمت‌های باقی مانده از فصل دوم «عصر جدید» با حضور شرکت‌کنندگان نیز عنوان کرد: اگر شرایط مهیا باشد در دی ماه ضبط ادامه این فصل را شروع می‌کنیم وگرنه در بهمن یا اسفند ضبط اصلی را شروع می‌کنیم.

,

علیخانی در ادامه درباره ضبط کلاکت‌های تولیدی هم یادآور شد: ما این کار را شروع کرده‌ایم که کارویژه‌ای با حضور داوران خواهد بود.

,

, ,

رؤیا نونهالی: با اینکه افراطی مراقب بودم، مبتلا شدم

, رؤیا نونهالی: با اینکه افراطی مراقب بودم، مبتلا شدم,

علیخانی در بخش بعدی با نونهالی گفتگو کرد که نونهالی در این بخش گفت: من با اینکه به شکل تقریباً افراطی مراقب بودم اما مبتلا شدم و بعد از آن قرنطینه را هم پشت سر گذاشتم و تست منفی را هم دریافت کردم.

, نونهالی ,

وی ادامه داد: من سر کار می‌روم و خیلی‌ها این روزها سر کار هستند اما ضبط «عصر جدید» کاری پرمخاطره است.

,

علیخانی هم به شرایط سخت بازیگران اشاره و بیان کرد: متأسفانه در این شرایط بازیگرانی را از دست داده‌ایم چون نمی‌توانند مقابل دوربین ماسک بزنند و باید بازی کنند. بازیگری جزو مشاغل پرخطر است.

,

وی در پاسخ نونهالی درباره وضعیت برنامه نیز در توضیح دوباره تاکید کرد: ما هم مثل خیلی از مشاغل منتظر هستیم. مثل تئاتری‌ها که ضربه سختی خوردند. شبکه تا الان صبوری کرده و بچه‌ها همدلی کرده‌اند. ما دو مرحله توقف داشته‌ایم و این سومین مرحله است که اینها می‌تواند کاری را به نابودی بکشاند و من امیدوارم درنهایت تا تحویل سال بتوانیم فینال کار را برگزار کنیم.

,

احسان علیخانی در پایان در گفتگو با ایمان قیاسی از برنامه جدید پرسید که توضیح داد: این برنامه مدلی از همان «هشتگ عصر جدید» است که شرکت‌کننده‌ها حضور ندارند، بلکه خود شما (علیخانی) و داوران در آن حضور خواهید داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه