اخبار داغ

مدیر کل هواشناسی استان یزد خبر داد

افزایش 40 درصدی بارش ها در یزد/ ادامه بارندگی ها در هفته آینده

افزایش 40 درصدی بارش ها در یزد/ ادامه بارندگی ها در هفته آینده
برهانی مدیر کل هواشناسی استان یزد گفت: میانگین بارش در استان یزد نسبت به مدت مشابه بلند مدت حدود 11 میلیمتر بوده و بارش ها نسبت به شرایط نرمال حدود 40 درصد افزایش را نشان می دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا برهانی در گفتگو با خبر نگار یزدرسا، گفت: میزان میانگین بارش های استان یزد از اول مهر تا امروز حدود 15میلیمتر است که نسبت به سال گذشته که 14 میلیمتر بوده تغییر قابل ملاحظه ای نداشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  یزدرسا،,

مدیر کل هواشناسی استان یزد افزود: همچنین نسبت به مدت مشابه بلند مدت هم میانگین بارش در استان یزد حدود 11 میلیمتر بوده و لذا بارش ها نسبت به شرایط نرمال حدود 40 درصد افزایش داشته است.

,

وی عنوان کرد: مدل های پیش بینی فصلی نشان می دهد که درفصل آذر نباید انتظار بارندگی زیادی داشته باشیم. در دی ماه نیز بارندگی ها کمتراز حد نرمال انتظار می رود و همچنین در بهمن و اسفند ماه شرایط نسبتاً بهتر می شود.

,

برهانی در پایان گفت: آخر هفته شاهد رشد ابر و بارش های پراکنده درسطح استان هستیم و اوایل هفته آینده ورود یک موج بارشی از سمت جنوب را داریم که مخصوصاً نواحی جنوب استان را تحت تاثیر قرار می دهد و در روز های یکشنبه و دوشنبه انتظار بارندگی را داریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه