اخبار داغ

معاون بازرگانی سازمان صمت استان یزد:

روغن در استان یزد به وضعیت قبل بازخواهد گشت/ قیمت مرغ به 20 هزار و 400 تومان بازمی‌گردد

روغن در استان یزد به وضعیت قبل بازخواهد گشت/ قیمت مرغ به 20 هزار و 400 تومان بازمی‌گردد
افشارپور معاون بازرگانی سازمان صمت استان یزد با بیان اینکه روغن در استان یزد به وضعیت قبل بازخواهد گشت، گفت: قیمت مرغ به 20 هزار و 400 تومان بازمی‌گردد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی افشارپور معاون بازرگانی سازمان صمت استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، در خصوص رفع مشکل کمبود روغن در استان یزد، گفت: برای حل این مشکل، روزانه مقدار زیادی روغن در حال ورود به استان است تا این مشکل به‌زودی و به‌صورت کامل مرتفع شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با بیان اینکه هم‌اکنون روغن در سطح استان در حال توزیع است، اضافه کرد: فروشگاه‌های بزرگ استان هرروز در حال دریافت روغن و فروش آن هستند و نسبت به دو هفته گذشته وضعیت بسیار بهتری شده است و ان‌شاءالله در آینده نزدیک به وضعیت قبل بازخواهد گشت.

,

 

,

قیمت مرغ به 20 هزار و 400 تومان بازمی‌گردد

, قیمت مرغ به 20 هزار و 400 تومان بازمی‌گردد, قیمت مرغ به 20 هزار و 400 تومان بازمی‌گردد,

افشارپور در ادامه با اشاره به اینکه برای حل مشکل مرغ در استان جلسه‌ای را در استانداری یزد برگزار کردیم، اظهار داشت: با توجه به اینکه در این زمان جوجه ریزی به‌اندازه کافی در استان انجام و نهاده‌های مکفی به مرغداران داده می‌شود، قرار است که قیمت مرغ به 20 هزار و 400 تومان بازگردد.

,

معاون بازرگانی سازمان صمت استان یزد اعلام کرد: مهلتی به مرغداران داده شده که مرغ را با قیمت مصوب تحویل بدهند و اگر تحویل داده نشد، مباحث تعزیراتی پیش خواهد آمد چون تولیدکننده به‌اندازه کافی جوجه ریزی داشته و به‌اندازه نیازشان نهاده را تحویل گرفتند، مرغدار ملزم به رعایت قیمت مصوب است.

,

وی گفت: از هفته بعد اگر مرغداری‌ها تولیدات خود را به میزان مشخص‌شده تحویل ندهند، هم مرغداری‌ها، کشتارگاه‌ها و توزیع‌کننده از سوی تعزیرات بررسی خواهد شد.

,

 

,

علت افزایش قیمت تخم‌مرغ در کشور

, علت افزایش قیمت تخم‌مرغ در کشور, علت افزایش قیمت تخم‌مرغ در کشور,

افشارپور با اشاره به اینکه قیمت تخم‌مرغ در سطح کشور گران شده است اذعان داشت: مشکل نهاده‌ها سبب شده که جوجه ریزی کاهش و مرغ‌های تخم‌گذار هم به کم شده به همین دلیل تولید افت کرده اما در استان یزد قیمت مصوب 14 و 500 تومان به ازای نهاده‌ای دریافتی توسط تولیدکنندگان است.

,

معاون بازرگانی سازمان صمت استان یزد میزان تولید تخم‌مرغ در استان را مناسب ارزیابی کرد و افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، سعی این است که بر اساس نهاده‌ای که دریافت می‌کنند تخم‌مرغ تحویل دهند که اگر تحویل نشد، برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

,

انتهای پیام/
 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه