اخبار داغ

گزارشی خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد؛

بازرسان ناظر بر بازار به خواب کرونایی فرو نروند!

بازرسان ناظر بر بازار به خواب کرونایی فرو نروند!
بازار مصرف شوندگی در کهگیلویه و بویراحمد این روزها اصلا اوضاع و احوال خوبی ندارد، در یک روز حتی برخی قیمتها در برخی از نقاط بازار در سراسر استان دچارتلاطم شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس نظارت ها توسط دستگاه های نظارتی در دست اقدام است اما وقتی دستگاه های دولتی اقدامی جهت بازدارندگی و کنترل قیمتها ندارند عملا این نظارت ها هم به حاشیه می رود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

گاها شنیده می شود یک فرد فروشنده متخلف از قبل زمان بازدیدها و نظارت ها را به وی اطلاع می دهند یا برخی کسبه متخلف به محض اطلاع از حضور بازرسان کرکره ها را پایین می کشند و به گوشه ای می روند، این موضوع به نظارت جدی تر مسئولان نیاز دارد.

,

اگر برای شما خدای ناکرده رخدادی مانند کرونا اتفاق بیفتد و چند مدتی در بیمارستان بستری بمانید زمانیکه از بیمارستان ترخیص می شوید و به سمت خانه میروید و با قیمت های جدید اجناس و کالا روبرو می شوید گویا مانند اصحاب کهف با تلاطم اوضاع بعد از ترخیص تان روبرو شده اید که شاید اشتباه در این زمان، حاضر شده اید.

,

, ,

 

,

مردم و خصوصا قشر کارگر در تنگنا هستند، وجود این ویروس منحوس باعث رکود بسیاری از مشاغل شده و امری طبیعی است اما جلسات ستاد نظارت بر بازار چند وقت یکبار برگزار می شود؟

,

مسئولان و خصوصا استاندار باید درک مناسبی داشته باشد که ما همپای با جنگ سلامت جنگ اقتصادی را هم در پیش رو داریم.

,

بسیاری از این گرانی ها حاصل اقدامات شتابزده و عدم نظارت های درست و میدانی است که می بابست این وضعیت افسارگسیخته به سرعت در کهگیلویه و بویراحمد کنترل شود.

,

هرچند کسی منکر خدمات صورت داده شده تاکنون نیست اما قطعا کافی نیست و در این خصوص هم استاندار محترم در راس تلاش مضاعفی صورت داده اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه