اخبار داغ

بسته ویژه حوادث «شیرازه»؛

کشف ۲ محموله سلاح و موادمخدر در شیراز و فسا تا دستگیری عامل برداشت از حساب در کازرون

کشف ۲ محموله سلاح و موادمخدر در شیراز و فسا تا دستگیری عامل برداشت از حساب در کازرون
مهم‌ترین اخبار حوادث روز استان فارس را می‌توانید در بسته ویژه حوادث شیرازه مشاهده کنید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سرویس حوادث شیرازه، مهم‌ترین اخبار حوادث روز استان فارس را می‌توانید در بسته ویژه حوادث شیرازه مشاهده کنید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سرویس حوادث , شیرازه, شیرازه, ، مهم‌ترین اخبار حوادث روز استان فارس را می‌توانید در بسته ویژه حوادث شیرازه مشاهده کنید.,
 
,
کشف دو محموله سلاح و مواد مخدر در 24 ساعت گذشته
, کشف دو محموله سلاح و مواد مخدر در 24 ساعت گذشته,
 
,
رئیس کل دادگستری استان فارس از کشف دو محموله سلاح و مواد مخدر در شهرستان های فسا و شیراز طی 24 ساعت گذشته خبر داد.
,
 
,
حجت‌الاسلام و المسلمین سیدکاظم موسوی با تأکید بر اینکه نظارت دادستان های حوزه های قضایی و هوشیاری ضابطین قضایی نقش عمده ای در حفظ و صیانت از امنیت استان دارد گفت: همکاری و تعامل دستگاه قضایی و هوشیاری ضابطین قضایی زمینه کشف 5 قبضه سلاح کمری جنگی در شهرستان فسا و همچنین کشف 494 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک شده است.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه در پرونده های مذکور دو نفر دستگیر و با دستور مقام قضایی روانه زندان شده اند افزود: طبق گزارشات قضایی واصل شده سلاح های جنگی کشف شده از شرق کشور وارد شده بودند و قاچاقچیان قصد عرضه و توزیع آن در شهرستان فسا را داشتند که با اشراف اطلاعاتی و عملیات به موقع مأموران این اقدام قاچاقچیان با شکست مواجه شد.
,
 
,
این مقام ارشد قضایی استان همچنین در خصوص مواد مخدر کشف شده نیز بیان کرد: پس از شناسایی خودرو حامل مواد نیروی انتظامی با ایجاد ایست بازرسی هدفمند موفق به کشف مواد و توقیف خودرو و کشف مواد شد.
,
 
,
موسوی تصریح کرد پرونده قضایی در خصوص دستگیرشدگان تشکیل شده و تحقیقات اولیه در راستای شناسایی سایر عوامل احتمالی دخیل تحت نظر مقام قضایی آغاز شده است.
,
 
,
کشف 118 میلیارد کالای احتکار شده در لارستان
, کشف 118 میلیارد کالای احتکار شده در لارستان,
 
,
فرمانده انتظامی استان از کشف انواع اقلام خودرویی احتکار شده به ارزش 118 میلیارد ریال در شهرستان لارستان خبر داد. 
,
 
,
سردار رهام بخش حبیبی، اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان لارستان از خبری مبنی بر احتکار اقلام خودرویی در یک انبار مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
,
 
,
وی ادامه داد: مأموران انتظامی ضمن هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن 354 هزار و 340 لیتر روغن موتور، 38 هزار و 123 عدد انواع فیلتر روغن و هوا، 4 هزار و 972 حلقه انواع لاستیک خودرو، یک هزار و 541 عدد انواع تیوب لاستیک، بیش از 7 هزار کیلوگرم گریس، یک هزار و 12 لیتر ضد یخ، ۵۹۴ لیتر شیشه شوی خودرو، 4 هزار و 742 لیتر آب رادیاتور، ۷۸ لیتر مکمل بنزین، ۱۴۴ عدد چسب رازی و سایر اقلام خودرویی که احتکار شده بود، کشف شد.
,
 
,
فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه در این خصوص یک متهم دستگیر و پرونده تشکیل شد، افزود: برابر نظر کارشناسان مربوطه، ارزش اقلام کشف شده 118 میلیارد ریال برآورد شده است.
,
 
,
سردار حبیبی در پایان از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات خود در خصوص احتکار کالاهای مورد نیاز مردم را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.
,
 
,
دستگیری سارق تلفن همراه با 17 فقره سرقت در شیراز
, دستگیری سارق تلفن همراه با 17 فقره سرقت در شیراز,
 
,
فرمانده انتظامی شیراز از دستگیری سارق تلفن همراه و اعتراف وی به 17 فقره سرقت خبر داد و گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت از فروشگاه تلفن همراه در یکی از محله های شهر شیراز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.
,
 
,
فرج شجاعی، افزود: با تلاش مأموران کلانتری بوستان، در این رابطه یک متهم شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.
,
 
,
وی با بیان اینکه متهم در تحقیقات به 17 فقره سرقت تلفن همراه در سطح شهرستان شیراز اعتراف کرد، گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.
,
 
,
فرمانده انتظامی شهرستان شیراز گفت: شهروندان ضمن توجه به هشدارهای پلیس درخصوص پیشگیری از سرقت، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.
,
 
,
پلمب 137 واحد صنفی متخلف در ارسنجان
, پلمب 137 واحد صنفی متخلف در ارسنجان,
 
,
فرمانده انتظامی ارسنجان از پلمب 137 واحد صنفی متخلف در اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا خبر داد و گفت: در راستای اجرای طرح نظارت و کنترل اصناف و با توجه به محدودیت‌های اعلامی از ستاد ملی مقابله با کرونا، مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان طی 11 روز گذشته از 715 واحد صنفی بازدید کردند.
,
 
,
محمد علی فرهادی، افزود: ماموران انتظامی در این مدت،  به 180 واحد صنفی تذکر و 137 واحد متخلف را حسب دستور مقام قضائی، پلمب کردند.
,
 
,
وی خاطر نشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیر قانونی توسط افراد متخلف، مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع رسانی کنند تا نسبت به برخورد قانونی با آنان در سریع ترین زمان ممکن اقدام شود.
,
 
,
دستگیری عامل برداشت از حساب بانکی
, دستگیری عامل برداشت از حساب بانکی,
 
,
فرمانده انتظامی شهرستان کازرون گفت: با تلاش مأموران پلیس فتا عامل برداشت غیر مجاز از حساب بانکی یک خانم جوان شناسایی و دستگیر شد. 
,
 
,
اسماعیل زراعتیان اظهار داشت: خانمی جوان ضمن مراجعه به پلیس فتا مدعی شد که درخواست وام ازدواج 50 میلیون تومانی داشته که پس از واریز این مبلغ ، بلافاصله از حسابش برداشت شده است.
,
 
,
وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع پرونده در دستور کار مأموران پلیس فتا قرار گرفت و پس از  انجام تحقیقات و اقدامات فنی، یک متهم درکمتر از 24 ساعت شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شد.
,
 
,
فرمانده انتظامی شهرستان کازرون ادامه داد: متهم در تحقیقات اظهار کرد که کارت عابر بانک را جهت معامله از پدر شاکیه تحویل و ضمن سوء استفاده از فراموشی وی در بازپس گیری آن، پس از موجودی گرفتن متوجه واریز وجه زیادی به حساب شده و سریعا اقدام به برداشت آن نموده ام.
,
 
,
زراعتیان گفت: وجه برداشت شده در حساب مقصد مسدود و پرونده به همراه متهم جهت اقدامات قضایی به دادسرا اعزام گردید.
,
 
,
فرمانده انتظامی شهرستان کازرون در پایان از شهروندان خواست نسبت به بستن حساب های غیر فعال خود اقدام، رمزهای حساب خود را به صورت مقطعی تغییر و از ارائه کارت و رمز آن به سایر افراد خود داری نمایند.
,
 
,
کشف 11 دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق در داراب
, کشف 11 دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق در داراب,
 
,
فرمانده انتظامی شهرستان داراب از کشف 11 دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق به ارزش یک میلیارد و 100 میلیون ریال خبر داد.
,
 
,
علیرضا نوشاد، اظهار کرد: پس از اطلاع ماموران پلیس در خصوص نگهداری تعدادی ماینر در یکی از باغ های اطراف شهرستان داراب، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.
,
 
,
وی ادامه داد: ماموران پس از کسب مجوز قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن 11 دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق کشف کردند.
,
 
,
فرمانده انتظامی شهرستان داراب افزود: طبق نظر کارشناسان، ارزش اموال مکشوفه یک میلیارد و 100 میلیون ریال برآورد شده است.
,
 
,
نوشاد خاطر نشان کرد: در این رابطه دو متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.
,
 
,
کشف 5 تن کود شیمیایی قاچاق در قیروکارزین
, کشف 5 تن کود شیمیایی قاچاق در قیروکارزین,
 
,
فرمانده انتظامی قیروکارزین از کشف 5 تن کود شیمیایی قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت:
,
ماموران انتظامی هنگام کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی، به یک دستگاه کامیون  مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر توقیف کردند.
,
 
,
حمید رضا صالحی فرد، با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، 5 تن کود شیمیایی قاچاق و فاقد مجوز کشف شد، تصریح کرد: در این خصوص یک متهم دستگیر شد.
,
 
,
وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را با پلیس در میان بگذارند.
,
 
,
پلمب 32 واحد صنفی متخلف در پاسارگاد
, پلمب 32 واحد صنفی متخلف در پاسارگاد,
 
,
فرمانده انتظامی پاسارگاد از پلمب 32 واحد صنفی متخلف در این شهرستان خبر داد و گفت: در اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا و اجرای طرح کاهش ساعات کار صنوف به منظور پیشگیری از شیوع کرونا، طرح بازدید و نظارت بر واحدهای صنفی در سطح شهرستان به اجرا در آمد.
,
 
,
مصطفی توکلی، افزود: در اجرای این طرح ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی با همکاری ماموران اداره صمت از 110 واحد صنفی بازدید کردند.
,
 
,
وی تصریح کرد: در این طرح 32 واحد صنفی به دلیل عدم توجه به اخطارهای داده شده پلمب و به 45 واحد صنفی متخلف نیز اخطار داده شد.
,
 
,
 توکلی در پایان ضمن تقدیر از همکاری خوب شهروندان به خصوص اصناف و بازاریان با پلیس، اظهار کرد: تلاش پلیس در کنار سایر ادارات و سازمان ها به منظور حفظ امنیت و سلامتی شهروندان تا قطع کامل زنجیره ویروس کرونا ادامه خواهد یافت.
,
 
,
دستگیری سارق حرفه ای با 10 فقره سرقت
, دستگیری سارق حرفه ای با 10 فقره سرقت,
 
,
فرمانده انتظامی شهرستان بوانات گفت: با تلاش مأموران انتظامی یک سارق دستگیر و در تحقیقات به 10 فقره سرقت اعتراف کرد. 
,
 
,
سید ابوالفضل مسعودی، افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی سطح شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
,
 
,
وی با بیان اینکه ماموران ضمن انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه سارق شدند، افزود: طی هماهنگی با مقام قضائی متهم در مخفیگاهش دستگیر شد.
,
 
,
فرمانده انتظامی شهرستان بوانات ادامه داد: متهم در تحقیقات تکمیلی پلیس،  به 10 فقره سرقت از اماکن خصوصی در سطح شهرستان اعتراف و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
,
 
,
اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در آباده
, اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در آباده,
 
,
فرمانده انتظامی شهرستان آباده ازاجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد و گفت:
,
ماموران انتظامی شهرستان با بهره گیری حداکثری از توان انتظامی و عملیاتی خود، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را با قدرت اجرا کردند.
,
 
,
خسرو رزمجویی، افزود: در این راستا ماموران موفق شدند مقدار 12کیلو و 550گرم تریاک ،5گرم هروئین ،4گرم شیشه ، تعداد 70 عدد قرص متادون کشف و  16 معتاد و خرده فروش مواد مخدر را دستگیر کنند.
,
 
,
توقیف 47 دستگاه خودرو و 29 دستگاه موتورسیکلت متخلف و مزاحم و همچنین دستگیری 9 سارق اماکن خصوصی از دیگر نتایج مهم اجرای این طرح بود که فرمانده انتظامی شهرستان آباده به آن ها اشاره کرد.
,
 
,
رزمجویی با بیان اینکه اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی همچون گذشته در دستور کار پلیس قرار دارد، گفت: شهروندان در صورت مشاهده افراد مشکوک، مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.
,
 
,
انتهای پیام/ 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه